Digitalni marketing najnoviji je oblik marketinga koji uključuje online kanale i elektroničko poslovanje.
Izdvojili smo najčešće zablude koje je stručnjak za ovo područje Domagoj Bebić opovrgnuo ili potvrdio.
Jedna loša objava potencijalni je otkaz
U svakoj komunikaciji treba sagledavati strategiju i generalno se ne bih složio s tim budući da ima dobrih, ima loših objava. Neke privlače više pažnje, neke manje pažnje, ali ono što je uvijek u komunikaciji prisutno - ako jedna kriva objava izazove previše negativne pažnje može onda doći do drastičnih situacija, pojašnjava Bebić, stručnjak za nove medije.
Svaka objava utječe na Vaš imidž
Ovdje možda treba zamijeniti priču - imidž gradimo na objavama. Vi trebate tu sliku koju želite projicirati, trebate komunicirati kroz objave i to bi trebao biti slučaj. Međutim, je li to da svaka utječe pa u principu jest, ona ustvari slika sliku, pojašnjava.
Bolje dobra komunikacija na jednoj, nego osrednja na više društvenih mreža
Ukoliko imate tvrtku koja se bavi, koja posluje, s tvrtkama, a ne s osobama više ćete komunicirati na LinkedIn-u, nego na drugim mrežama. Ukoliko želite utjecati na širu publiku odabrat ćete Instagram, TikTok i Facebook, potpuno bih se složio, ističe Bebić.
Najbolje je objavljivati vikendom u večernjim satima
Postoji puno mitova kada je najbolje objavljivati. Statistike uistinu to pokazuju, kao što statistike pokazuju u kojoj će minuti pasti gol na utakmici. One znaju biti u pravu, međutim, kako danas više ovisi stvar o algoritmima određenih društvenih mreža neki statusi se mogu pokazivati i dva, tri dana, pogotovo ukoliko ih promovirate, znači, objavljivanje funkcionira na drukčiji način, pojašnjava Bebić.
Svaki dan minimalno jedna objava
Ovisi na kojoj društvenoj mreži. Postoje društvene mreže na kojima aktivnost svaki dan može biti malo napadna ljudima, malo naporna, dok na nekim društvenim mrežama možete objavljivati koliko god hoćete. To je bilo pravilo od samog početka – objavljujte onda kada imate nešto za reći, naglašava Bebić.
Ne objavljujte ništa osobno na društvenim mrežama
Mislim da se to neće moći izbjeći. Kada u početku u diskusijama o društvenim mrežama najviše je upita bilo o privatnosti. Ono što treba primijetiti da su nam najmanja prijetnja, pokazalo se tako, za našu privatnost velike korporacije nego oni ljudi koji su odustali od svoje privatnosti smo ustvari mi. Mi smo dojavljivali gdje se nalazimo, što radimo, u kojem trenutku, na koji način. Znači, mi smo bili ti koji smo odustali od privatnosti, prema tome ja mislim da se to neće moći izbjeći, smatra Bebić.
Sve su društvene mreže iste
Nisu. Jednostavno imaju drukčije karakteristike, imaju drukčiju komunikaciju, imaju drukčiji obujam u smislu lokalni, globalni itd. Čak na istoj društvenoj mreži različite niše nisu iste, upozorava.
Društvene mreže zna svatko koristiti
Nisam siguran da svatko zna koristiti društvene mreže. Čak bi se reklo da bi nekim ljudima trebalo zabraniti koristiti društvene mreže ukoliko ne razumiju da stvari kao govor mržnje, rasizam, da to nije prostor za to. Ukoliko želite iskazati svoje mišljenje – apsolutno da, no ukoliko imate neke ekstremne stavove itd. To vam sigurno niti jedna društvena mreža neće dozvoliti, ističe Bebić.
Bonus zlatno pravilo
Budite prisutni. Mislim da je to važno ne samo zbog toga što ne možemo gledati društvene mreže samo sa jedne strane nego i s druge strane. Ti korisnici očekuju da vi tamo budete prisutni, da budete prisutni za njih. Ukoliko dobro komunicirate sa tom svojom, kako ćete ih nazvati, bazom, followerima, fanovima, ako imate dobru komunikaciju s njima to je najveće blago na društvenim mrežama čemu se možete nadati, napominje Domagoj Bebić, stručnjak za nove medije.