Skeptičnost glede korištenja električnih automobila je i dalje primjetna, unatoč znantnim uštedama koje bi se time postigle. Najviše kritika redovito se dotiču nedostatnih performansi tj. slabih ubrzanja i krajnje brzine, te izostanka zabave jer su električni automobili ‘dosadni’.
Kako bi pokazali agilnost i zabavu malih električnih Smart automobila, njemačka BBDO agencija je zajedno s proizvođačem automobila osmislila zanimljivu atrakciju na njemačkim ulicama. Odlučili su nekadašnje 2D virtualno igranje stolnog tenisa koje uključuje dvije vertikalne poluge i lopticu koja prelazi s jedne strane ekrana na drugi, preslikati u stvarnost korištenjem električnih Smartova. Tako su stvorili stazu unutar koje se kretanjem automobila naprijed-natrag stvara slika na ekranu ispred staze te time odbija loptica.
Prilično zabavna aktivnost koja je izazvala znatni interes javnosti u vrijeme live eventa, ali i značajnu popraćenost u svim offline i online medijskim kanalima, posebno na društvenim mrežama gdje su ljudi iskazali interes za probom takvih automobila, čime je cilj kampanje ispunjen.