Agencija Akcija objavila novi e-book, ovaj puta o content marketingu

Content marketing ili sadržajni marketing svakako je jedan od marketinških trendova koji je obilježio ovu godinu. Mnoge agencije i kompanije u svoju poslovnu strategiju uvrstile su i content marketing, kao jednu od najefikasnijih metoda.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 26.05.2014. / 10:17

Agencija Akcija objavila novi e-book, ovaj puta o content marketingu

Content marketing ili sadržajni marketing svakako je jedan od marketinških trendova koji je obilježio ovu godinu. Mnoge agencije i kompanije u svoju poslovnu strategiju uvrstile su i content marketing, kao jednu od najefikasnijih metoda.

Akacija je danas predstavila svoj peti po redu e-book u kojem su obradili temu o content marketingu. Ebook se sastoji od 37 stranica sa konkretnim primjerima i savjetima. Prvi dio knjige je posvećen osnovama content marketinga i prikazivanju prednosti koje content marketing pruža. Središnji dio knjige je posvećen prikazu najpopularnijih oblika content marketinga poput bloga i kreiranja ebook-ova i infografika, dok je posljednji dio posvećen analizi content marketing kampanja u zemlji i inozemstvu.

“Ne očekujemo da će netko nakon čitanja ebooka odmah postati stručnjak, ali će barem dobiti osnovne informacije koje su odlična podloga za nastavak istraživanja i učenja“, izjavila je Ivana Bajto iz Akcije, urednica ove knjige iz tvrtke Akcija.


Ebook je dostupan za besplatno preuzimanje

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti