Content marketing ili sadržajni marketing svakako je jedan od marketinških trendova koji je obilježio ovu godinu. Mnoge agencije i kompanije u svoju poslovnu strategiju uvrstile su i content marketing, kao jednu od najefikasnijih metoda.
Akacija je danas predstavila svoj peti po redu e-book u kojem su obradili temu o content marketingu. Ebook se sastoji od 37 stranica sa konkretnim primjerima i savjetima. Prvi dio knjige je posvećen osnovama content marketinga i prikazivanju prednosti koje content marketing pruža. Središnji dio knjige je posvećen prikazu najpopularnijih oblika content marketinga poput bloga i kreiranja ebook-ova i infografika, dok je posljednji dio posvećen analizi content marketing kampanja u zemlji i inozemstvu.
“Ne očekujemo da će netko nakon čitanja ebooka odmah postati stručnjak, ali će barem dobiti osnovne informacije koje su odlična podloga za nastavak istraživanja i učenja“, izjavila je Ivana Bajto iz Akcije, urednica ove knjige iz tvrtke Akcija.
Ebook je dostupan za besplatno preuzimanje.