OnePlus je posljednjih mjeseci izrastao u i te kako prepoznatljiv brand kada su u pitanju pametni telefoni. Kvalitetni, pouzdani i cijenom relativno prihvatljivi, OnePlus modeli su postali iznimno popularni. Nažalost, problem koji se pojavio posljednjih dana mogao bi imati vrlo negativan efekt na poslovanje same kompanije. Ne, ne radi se o sigurnosnim propustima na njihovim pametnim telefonima, ne radi se niti o hardverskim problemima, zapravo afera u koju je upala OnePlus kompanija nema nikakve veze s kvalitetom njihovih uređaja.
Radi se o hakiranju internetske trgovine OnePlusa s koje su ukradeni podaci otprilike 40 tisuća korisnika koji su kreditnim karticama kupovali njihove uređaje. Nažalost, radi se o klasičnom propustu, u sustav su hakeri implementirali malicioznu skriptu koja je prilikom svake transakcije pročitala sve podatke s kreditne kartice. Upravo zbog toga je sve veći broj korisnika prijavio sumnjive transakcije na svojim kreditnim karticama, da bi se na kraju došlo do zaključka kako je riječ upravo o propustu OnePlus web servera.
Svi koji su kupovali u razdoblju od sredine studenoga 2017. do 11. siječnja 2018. moraju, kako je objavio sam OnePlus, odmah provjeriti svoje kreditne kartice i pripadajuće transakcije te kontaktirati svoju banku kako bi spriječili bilo kakve veće probleme. Nije precizirano iz kojih zemalja dolaze kupci čije su kreditne kartice kompromitirane, no OnePlus je objavio da svi oni koji su, primjerice, kupovali njihove servise preko vanjskih platformi za plaćanje, kao što je PayPal, nemaju nikakvog razloga za brigu.