Mladi Karlovčanin Albert Gajšak postao je prava zvijezda sajma CES 2018 koji se ovih dana održava u Las Vegasu. Sa svojom konzolom MAKERbuino privukao je pozornost svjetskih medija, ali i velikih međunarodnih tvrtki.
CES nam definitivno otvara vrata međunarodne scene. Kickstarter kampanja koju smo imali odškrinula je vrata prema svijetu. Čak 90 posto uređaja u kampanji je otišlo izvan ove regije, većinom u SAD, onda u Ujedinjeno Kraljevstvo i Njemačku. To su tržišta koja su jako velika u odnosu na zemlju poput Hrvatske. I baš zbog toga, mislim da će nam CES kao svjetski prepoznatljiv sajam pomoći u komercijalizaciji i potpuno otvoriti ta odškrinuta vrata, poručio je Albert Gajšak.
Za konzolu MAKERbuino zainteresirani su u Amazonu, a projekt se svidio i ekipi iz Indiegogoa.
Albert Gajšak i MAKERbuino (Foto: HT) (Foto: HT)
Podsjetimo, MAKERbuino igraća je konzola koja se isporučuje u dijelovima i potrebno ju je sastaviti, prateći internetske upute, što je proces u kojem se kod korisnika razvija strast prema programiranju, elektronici i tehnologiji. Tek nakon sastavljanja doista je moguće i igrati se MAKERbuinom.
Dosad je prodano više od tri stisuće primjeraka tog uređaja, a konzola je nedavnom kampanjom na Kickstarteru prikupila 100.000 američkih dolara, nadmašivši unaprijed zacrtani cilj deseterostruko.
Na nedavno održanom startup natjecanju Zagreb Connect upravo je Gajšak s MAKERbuinom osvojio glavnu nagradu u vrijednosti od 60 tisuća kuna koje dodjeljuje Grad Zagreb, a dobio je i posebnu medijsku nagradu koju dodjeljuje Nova TV, a koja obuhvaća godinu dana medijskog pokroviteljstva.
"Jedan vikend odlučio sam sastaviti igraću konzolu i tako je sve počelo. To je bio neki hobi-projekt preko vikenda", prisjetio se Albert. Danas njegovu konzolu naručuju iz svih krajeva svijeta. Do kupca dođe u dijelovima. Svi je moraju sami sastaviti i tako naučiti nešto. "Uče o elektronici, programiranju i u konačnici dobijete konzolu nalik originalnom Gameboyu koja razvija retroigre", ispričao je Albert za Novu TV lani u listopadu. Hrvatsko tržište već je osvojio, a sada kreće u ofenzivu na - svjetskom.