Američki lanac brze hrane Wendy's udružio se s Googleom kako bi isprobali chatbot pogonjen umjetnom inteligencijom u jednom od svojih restorana u Ohiju. Chatbot će biti obučen da razumije kako kupci obično naručuju stavke s jelovnika i kako komunicirati na prirodan način.
Testni bot bit će "vrlo razgovorljiv" i neki korisnici možda neće ni shvatiti da ne razgovaraju s ljudskim zaposlenikom, kaže Todd Penegor, izvršni direktor Wendy'sa.
Softverski inženjeri iz Wendy'sa surađivali su s Googleom kako bi prilagodili njegov veliki jezični model za ključne riječi i fraze (sleng) specifične za naručivanje jelovnika. Primjerice, Wendy'sevi milkshakeovi poznati su kao Frosties, ali neki bi ih kupci mogli jednostavno nazivati milkshake.
Wendy'sov chatbot za primanje narudžbi morat će se pozabaviti i drugim varijablama, poput pozadinskog brbljanja drugih ljudi u vozilu koji razgovaraju, radija koji svira tee zvukova samih vozila. Nadalje, morat će se uzeti u obzir neodlučnost kupaca, jer je i neodlučnost pri naručivanju hrane vrlo česta pojava.
Kevin Vasconi, Wendy'sov glavni službenik za informiranje, rekao je da su rani testovi novog sustava bili obećavajući.
Bar je dobar kao naš najbolji predstavnik službe za korisnike, a vjerojatno je u prosjeku i bolji, rekao je Vasconi, time otkrivši i što zapravo tvrtka misli o većini svojih djelatnika u službi za korisnike.
Ono što apsolutno nikoga ne bi trebalo biti iznenađenje, chatbot za primanje narudžbi također je programiran za skuplju prodaju. Rutinski će pitati žele li kupci veću količinu ili zanima li kupce dnevna ponuda.
Penegor je rekao da je cilj chatbota pomoći u smanjenju dugih redova u prometnoj traci, što bi moglo navesti neke potencijalne kupce da svoju brzu hranu potraže drugdje.
Wendy's će s uvođenjem navedenog chatbota početi u lipnju.
Izvor: Techspot