Iako su do sada ove tri top tech kompanije bile konkurencija na tržištu oglašavanja, sada planiraju udružiti snage kako bi se suprotstavile Googleu.
Google trenutno dominira tržištem online oglašavanja sa udjelom od 75 posto, te oko 9 posto udjela za display oglase od čega prihoduju 1.1 milijardi dolara.
Cilj udruženja jest stvoriti platformu oglašavanja kako bi prodavali ostale oglase, odnosno oglase nižih cijena koji se pojavljuju na dnu stranicu ili na nekim sekundarnim stranicama. Inače, ostali oglasi prodaju se od oglašivačkih mreža trećih strana, često po niskim cijenama, te oglašavaju proizvode kao što su servisi za gubljenje težine ili tretmani za izbjeljivanje zubi, piše NYTimes.
Kompanije planiraju kako će ovo udruženje, koje će međusobno razmjenjivati oglase, pomoći oglašivačima da surađuju direktno sa agencijama, pa će tako agencije i oglašivači imati jedno mjesto za kupnju oglasa koji će se prikazivati ne sve tri mreže.
Niti jedna od kompanija nije željela komentirati na ove navode, no izazov koji je pred njima jest kako će upravljati prodajom pojedinih kompanija i kako će znati koji prodajni tim je prodao koji oglasni prostor. Također, trenutno su mreže pojedinih kompanije nekompatibilne, odnosno Yahoo koristi Right Media, AOL ima Advertising.com, a Microsoft je počeo prodavati oglase putem AppNexus-a.
Zanimljivo će vidjeti hoće li ovaj trojac uspjeti stati rame uz rame Googleu koji je već dobro 'usidren' servis za prodaju oglasa, a koji i dalje ulaže velike novce u razvoj ovog sistema.