Sve je više ljudi koji žele i u udobnosti svog doma imati pristup vrhunskoj kavi. I to ne samo kavi vrhunske kvatitete nego i savršeno pripremljenoj. Stoga ne iznenađuje da proizvođači aparata za kavu uvode sve više naprednih tehnoloških rješenja u svoje proizvode.
Jedan od njih je i talijanski De’Longhi koji je predstavio Riveliu, novi i potpuno automatski aparat za kavu.Ovaj aparat za kavu ne samo da pamti kakvu kavu korisnik voli, već i u koje vrijeme se ona obično priprema i tako stvara poseban profil za svakog korisnika.
Kako je istaknuto na predstavljanju, Rivelia kombinira vrhunsku tehnologiju, nagrađivani dizajn i neusporedivo korisničko iskustvo, čime je zaslužila tri prestižne nagrade IF Design u kategorijama proizvoda, korisničkog iskustva i korisničkog sučelja.
Konkurentnost na tržištu se svakako postiže istraživanjem i inovativnim pristupom, a tehnologija je nešto što nas može razlikovati i istaknuti te itekako nam omogućiti lakši pristup do krajnjeg potrošača. Zato je lansiranje našeg novog revolucionarnog proizvoda Rivelia od velike važnosti za De’Longhi grupaciju, što nam omogućuje da ponosno potvrdimo vodeću poziciju na tržištu. Jednostavnost upotrebe, mogućnost personalizairanja okusa i napitaka, odabir idealne boje i još puno toga stoji iza imena Rivelia. Istražite sami, rekla je Nataša Bagić, Marketing menadžerica za De’Longhi grupu u Hrvatskoj.
Predstavljanje De'Longhi Rivelia (Foto: De'Longhi)
Rivelia se može pohvaliti nizom revolucionarnih značajki koje je razlikuju od tradicionalnih aparata za kavu. Tako Bean Switch tehnologija omogućuje lako prebacivanje između različitih zrna kave jer ima dva spremnika za zrna kave koji se mogu izmjenjivati. Interaktivi zaslon osjetljiv na dodir i animacija vodi korisnike kroz proces pripreme kave i odabir korisničkog profila kojim se kava prilagođava svakom ukusu.
Tehnologija LatteCrema Hot pjeni mlijeko na točno onu temperaturu koja je potrebna za pripremu određenog napitka, dok značajka Coffee rutina omogućuje aparatu da nauči i zapamti vaše preferencije kave i navike konzumiranja u različitim periodima u danu. Rivelia prepoznaje je li jutro, prijepodne ili poslijepodne i prilagođava napitak želji korisnika i dobu dana..
Iz De'Longhija ističu kako su izvanredan dizajn i inovativne značajke aparata za kavu Rivelia donijeli tri nagrade IF Design Awards.
Rituali su pokretač dobre energije, a svi znamo da je upravo kava jedan od omiljenih rituala. Naš tim za istraživanje i razvoj potrudio se da svaki potrošač dobije personalizirano iskustvo pripreme kave. Rivelia svojim vrhunskim tehnologijama i interaktivnim animacijama vodi korisnika njegovim personaliziranim putovanjem od zrna do šalice. Maksimalnim prilagođavanjem korisniku, još jednom smo dokazali zašto je De’Longhi već godinama vodeći brand u kategoriji aparata za kavu, što je nedugo dokazano i osvajanjem iF nagrade u čak 3 kategorije, dodala je Tea Kozulić, Brand Manager za De'Longhi u Hrvatskoj.