U Appleu su se odlučili na zanimljiv potez s kojim žele smanjiti krađe svojih telefona. Tvrtka je nedavno poslala poruku zaposlenicima u Apple Storeu i ovlaštenim servisima u kojima se od njih traži da ne popravljaju telefone koji su prijavljeni kao nestali.
To znači da će, svaki put kada vlasnik iPhonea donese svoj uređaj na popravak, zaposlenik morati provjeriti u internom sustavu je li taj uređaj prijavljen u bazi podataka GSMA Device Registry. Naime, kada korisnici izgube telefon ili je ukraden, oni ga mogu prijaviti u spomenutu globalnu bazu podataka. Na temelju tih podataka i jedinstvene oznake uređaja (IMEI), Appleovi zaposlenici moći će znati je li uređaj koji im korisnici donesu prijavljen da je nestao.
U tom slučaju, prema uputi koju je poslao Apple, zaposlenici će morati odbiti popraviti taj uređaj. Također, kompanija već ima slično pravilo za korisnike koji odbiju ili ne mogu isključiti opciju Find my iPhone. S obzirom na to da je za njeno isključenje potrebno imati korisničko ime i lozinku, ako osoba koja je donijela telefon na popravak nema te podatke, postoji mogućnost da je ta osoba u posjedu ukradenog telefona ili uređaja koji je vlasnik izgubio.
Ipak, kako naglašavaju na Engadgetu, ako u Appleovoj trgovini ili ovlaštenom servisu odbiju popraviti iPhone jer je prijavljen na listi izgubljenih i ukradenih uređaja, isti će se uređaj moći popraviti u drugim servisima u kojima se ti podaci s popisa GSMA Device Registry neće provjeravati.