Američka kompanija AT&T sa svojih 2300 trgovina već je jedna od najvećih trgovaca u SAD-u, a sa novim konceptom trgovine može biti još i bolja.
AT&T potpuno mijenja iskustvo kupovine na način da su izbacili redove blagajna, koje su ionako zauzimale previše mjesta, a monitore koji su stajali između kupca i trgovca zamijenili su kombinacijom iPada i iPhonea kojima će se obavljati neke od transakcija u trgovini.
Iz kompanije su za AllThingsD istaknuli kako su posljednjih nekoliko mjeseci proučavali najuspješnija imena službe za korisnike te kako su došli do novih ideja kako bolje prodavati i pružiti podršku za mobilne telefone, internet i ostale proizvode.
Trgovina se nalazi na 10000 četvornih metara u predgrađu Chicaga, te je dvostruko veća od najveće tipične trgovine AT&T-a. 'Smatramo da su naše maloprodajne trgovine prilika da profiliramo iskustvo kupnje AT&T-a.' istaknuo je to predsjednik maloprodaje Paul Roth.
Roth također smatra da će ih iskustvo kupnje u ovim trgovina razlikovati od konkurencije. Trgovina ima velike staklene površine dizajnirane tako da se vidi što se događa unutar trgovine umjesto postera kojima se promoviraju najnoviji proizvodi ili usluge, a koji su se postavljali na samu trgovinu.
Osim prije navedenoga u trgovini se nalaze razni stolovi na kojima je moguće isprobati najnovije uređaje, te bar stolice u obliku sjedala. 'Genius Bar ime je već zauzeto, no to je zapravo to' istaknuo je Roth.
Lijepo je vidjeti da se i velike kompanije prilagođavaju samim kupcima kako bi im omogućili ugodnu kupnju, koja je bitan faktor u cijeloj priči.