Uz kvalitetu proizvoda koje nude na tržištu, Apple je do perfekcije doveo i "brandiranje" koje između ostaloga uključuje famozne Apple evente koji izazivaju ogromno zanimanje, ovaj video dokazuje da je to gotovo nemoguće "iskopirati"...
Ono što je u ovoj priči koju donosi Business Insider najzanimljivije jest činjenica da se ne radi o nekakvom minornom događaju ili proizvodu. Facebook s Oculus Riftom ima ogromne planove , nema nikakvih dvojbi da se radi o uređaju i tehnologiji koja će u nadolazećim godinama usmjeravati mnoge stvari. K tome, Oculus Rift, a Facebook još i manje, ne možete tretirati marginalcima, uostalom Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža na svijetu i kompanija koja zarađuje basnoslovne novce. I nije nevažno što Facebook konstantno nastoji proširiti "paletu" svojih usluga, koje izlaze daleko izvan granica običnog "druženja na webu", Oculus Rift je definitivno jedna od takvih "igrački".
E, sad, na predstavljanju s kojega je Busines Insider objavio video i pomno ga analizirao "scenarij" je doista neodoljivo podsjećao na Appleovu "šprancu" predstavljanja proizvoda. Nažalost po Facebook i Oculus Rift histerija iz publike i sav onaj glamur kojega konstantno za sobom vuče kompanija iz Cupertina ovdje je, blago rečeno, izostao. Ni traga oduševljenju, ni traga gromkom aplauzu (ni spontanom, ni namještenom...), sve je izgledao, kao što je to konstatirano u Business Insider analizi - poprično mizerno. Jedini spontani aplauz je, paradoska li, zaradio Microsoft, ali da ne duljimo, najbolje je da sami odgledate video i procijenite je li riječ o jednoj od najvećih blamaža u posljednje vrijeme, barem kada su eventi za predstavljanje novih proizvoda u pitanju.
Foto via Flickr