Iza Mate Rimca je nevjerojatno životno razdoblje, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu - predstavljanje Nevere, preuzimanje Bugattija te na kraju stupanje u bračnu luku obilježili su njegovo ljeto za pamćenje. Brojni svjetski mediji, i to ne samo automobilistički, s velikom su pozornošću popratili Neveru i sve rekorde koje je taj automobil oborio, kao i ulazak Rimac Automobila u Bugatti.
Od tada je prošlo više od mjesec i pol, no medijski interes za Matu Rimca i velike stvari koje radi na globalnom automobilskom tržištu iz male Hrvatske i dalje ne pada. Prošlog tjedna Rimac je razgovarao s novinarima Bloomberga koji su još jednom podsjetili na njegove početke kada na automobilskom sajmu u Ženevi 2009. želio upoznati svog idola Christiana Koenigsegga za kojeg nije znao niti kako izgleda pa je prišao osobi koja je izgledala najozbiljnije na njihovom izložbenom prostoru.
Od tada do danas stvari su se radikalno promijenile - njegov idol s vremenom postao mu je prijatelj, a Rimac je zauzeo čelno mjesto nove kompanije Bugatti Rimac u kojoj Rimac Automobili drže 55-postotni udio. Ono što je zanimljivo vezano uz udruživanje Rimca i Bugattija jest da je to prvi put da je Volkswagen predao kontrolu jednog od svojih brendova tako mladoj kompaniji i osobi. Velika je to promjena za nekog tko se držao u pozadini, komentirali su na Bloombergu. Ulozi su sve veći. Ali ja nisam od onih koji igraju na sigurno. Nikada. Niti blizu, opisao je sve promjene i novitete koji su se u posljednje vrijeme dogodili oko njegove tvrtke Rimac.
Zaista je zanimljivo kada promislite odakle smo došli - ova zemlja nikada nije imala automobilsku industriju. Nismo imali nikakvu ideju što radimo. A sada je naša tehnologija implementirana u toliko automobila, a s Bugattijem to predstavlja veliku odgovornost. No kaže da je navikao na pritisak jer su veliki proizvođači automobilskih dijelova s kojima je surađivao znali govoriti da, ako što pogriješi - “ti si mrtav”. Iako je nekakvih pogrešaka (na kojima se uči) sigurno bilo, Mate Rimac napravio je gotovo nemoguće i svoju viziju o pokretanju kompanije koja će proizvoditi najbrže hiperautomobile na svijetu pretvorio u stvarnost.
Izvor: Bloomberg