Bolt najavio nove usluge i objavio: Zagrepčani su ranoranioci koji vole pizzu i gyros

U Boltu planiraju uložiti više od 100 milijuna eura u rast poslovanja iz segmenta mikromobilnosti te za proizvodnju svog hardvera po mjeri.

Martina Čizmić | 18.12.2020. / 18:01

Bolt (Foto: Bolt)

Bolt je proslavio dvije uspješne godine poslovanja u Hrvatskoj i najavio nove usluge za svoje korisnike. 

 Izuzetno smo zadovoljni proteklom godinom poslovanja te zahvalni korisnicima i partnerima vozačima na povjerenju i potpori bez kojih ne bi uspjeli postati vodeća platforma za urbani prijevoz u Hrvatskoj. Usprkos pandemiji te proljetnom lockdownu smo ostvarili rast i pokazali da naš agilni način poslovanja ostvaruje rezultate. Aktualni djelomični lockdown je negativno utjecao na naše poslovanje te naše partnere vozače, ali vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama prebroditi i njega te nastaviti s rastom i uvođenjem novih usluga, izjavio je Tomislav Lukačević, direktor Bolta u Hrvatskoj.

U sljedećoj poslovnoj fazi Bolt i njegove korisnike očekuje još noviteta. Plan je u bližoj budućnosti pokrenuti i ostale usluge koje su već dostupne na drugim tržištima kao što je kratkoročni najam električnih romobila nakon što se u 2021. uvede očekivana zakonska osnova. Uvođenje električnih romobila na platformu je dio Boltove globalne strategije čija namjera je učiniti sve vožnje u Europi 100% ugljično neutralnim, a u planu je uložiti više od 100 milijuna eura u rast poslovanja iz segmenta mikromobilnosti te za proizvodnju svog hardvera po mjeri.

Objavili su i nekoliko zanimljivih podataka o svojim korisnicima u Hrvatskoj. Tako se Hrvati mogu pohvaliti da su ranoranioci kada se uzme u obzir da su od svih zemalja gdje je Bolt dostupan najčešće koristili uslugu prijevoza u razdoblju od 6:00 do 8:00 sati. Ove godine je najduža vožnja bila čak preko 210km, a jedan je korisnik imao vožnju koja je trajala preko 200 minuta. Nije čudno zaboraviti nešto u vozilu, ali se može istaknuti zaboravljena vizitka koju je korisnik zatražio nakon 2 tjedna, dok je jedan korisnik kontaktirao Boltovu službu za korisnike zbog svog izgubljenog kišobrana nakon 5 mjeseci.

Uslijed pandemije i proljetnog lockdowna Bolt je odlučio pokrenuti platformu za dostavu hrane Bolt Food kako bi nadomjestio drastičan pad potražnje za uslugom prijevoza na zahtjev. Tim zadužen za pokretanje nove usluge je to učinio u rekordnom roku, a rezultati i nakon pokretanja nisu izostali.

Ponosan sam na cjelokupan tim koji su uspjeli kompleksan zadatak pokretanja usluge ostvariti u rekordnom roku, a zahvalan sam i korisnicima te partnerskim restoranima što su prepoznali kvalitetu naše usluge. Trenutno imamo više od 350 restorana na platformi Bolt Food, a naši dostavljači su uspjeli smanjiti prosječno čekanje na dostavu na manje od 30 minuta. Osim Zagreba, gdje smo sada dostupni, u planu nam je širenje i na ostale gradove u idućoj godini i ne sumnjam da će nas jednako dobro prihvatiti diljem Hrvatske, izjavio je David Ban Ostić, direktor Bolt Fooda u Hrvatskoj.

Kao zanimljivost iz Bolt Fooda se može istaknuti kako su Zagrepčani preko Bolt Food platforme najčešće naručivali: pizzu, gyros, ćevape, kotthu (šrilankanski streetfood) te cheeseburgere.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti