Digitalne tehnologije sastavni su dio poučavanja i prenošenja znanja, ali ključ je uspjeha u jasnom definiranju ishoda učenja i kompetencije koje se žele usvojiti, jedan je od zaključaka panela održana u srijedu u Srcu u Zagrebu, u povodu 16 godina rada Centra za e-učenje, priopćeno je u četvrtak.
Panelisti budućnost vide u hibridnom modelu studiranja kao obliku u kojem će se na najbolji način iskoristiti digitalne tehnologije za provođenje nastave online, a dio nastave održavat će se u učionicama, za potrebe praktične ili terenske nastave.
Nastavnik se danas susreće s raznolikijom studentskom populacijom nego prije jer su današnji studenti odrasli uz nove tehnologije i koriste ih svakodnevno.
Također, sve je veći broj i internacionalnih studenata koji sa sobom donose drukčiju kulturu, a uz to studenti sve češće postaju ljudi viših dobnih uzrasta.
Ono što i dalje ostaje izazov pred svima nama, bez obzira na to koje alate u svakodnevnom radu koristili, jest usklađivanje studija s potrebama tržišta rada kako bi studenti tijekom svog studiranja usvajali upravo ona znanja i kompetencije koje će im pomoći da budu što konkurentniji na tržištu rada po završetku svog studija, rečeno je.
U Hrvatskoj trenutačno postoje 24 studijska programa koja su akreditirana za izvođenje online prema trenutačnim Kriterijima i postupcima za vrednovanje online studija i oni se odnose isključivo na studijske programe za izvanredne studente
Centar za e-učenje Srca obilježio je 16 godina kontinuiranog rada. Djeluje kao nacionalni centar za e-učenje u sustavu visokog obrazovanja u Hrvatskoj u podršci nastavnicima, studentima i visokoškolskim ustanovama u implementaciji e-učenja u obrazovni proces.
Centar za e-učenje održava i kontinuirano unaprjeđuje virtualno okruženje za e-učenje Merlin, na kojem se nalazi 31.773 e-kolegija visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj koje održava 11.022 nastavnika za 83.212 studenata.