Invera Equity Partneri uložili više od 9 milijuna eura u platformu Entrio

Ovime je ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u jugoistočnoj Europi.

Hina | 24.06.2024. / 08:54

Denis Sabolović, Berislav Marszalek, Sonja Trajanovski Marszalek, Slaven Kordić, Nikola Kličko (Foto: Domagoj Kunić)

Entrio, platforma za prodaju ulaznica za koncerte, festivale i događanja, osigurala je stratešku investiciju Invera Equity Partnera, vrijednu više od devet milijuna eura, čime je, kako ističu iz te tvrtke, ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u jugoistočnoj Europi.

Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina, istaknuo je osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek.

 Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica, a danas je vodeća event platforma u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini.  

Ovo je četvrta investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza, kazao je investment Manager u Invera Equity Partnerima Denis Sabolović.

Entrio platforma, kako ističu, već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode, a u 2023. godini su prodali više od milijun ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 milijuna eura za preko 3.000 događaja. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti