Entrio, platforma za prodaju ulaznica za koncerte, festivale i događanja, osigurala je stratešku investiciju Invera Equity Partnera, vrijednu više od devet milijuna eura, čime je, kako ističu iz te tvrtke, ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u jugoistočnoj Europi.
Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina, istaknuo je osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek.
Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica, a danas je vodeća event platforma u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini.
Ovo je četvrta investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza, kazao je investment Manager u Invera Equity Partnerima Denis Sabolović.
Entrio platforma, kako ističu, već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode, a u 2023. godini su prodali više od milijun ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 milijuna eura za preko 3.000 događaja.