Airbnbev prihod porastao je u razdoblju od siječnja do ožujka za 18 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 2,13 milijardi dolara.
Neto dobit više je nego udvostručena, poskočivši na 264 milijuna dolara, zahvaljujući, u prvom redu, rastu prihoda, prihodu od kamata i troškovnoj disciplini, objašnjavaju u Airbnbu.
Platforma je na početku godina zabilježila 132,6 milijuna rezervacija noćenja, za 9,5 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, uz val potražnje u azijsko-paficičkoj regiji i Latinskoj Americi, iskazan u skoku broja rezervacija za 21 odnosno za 19 posto.
U Sjevernoj Americi rezervacije su "blago usporile", stoji u poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu.
Prosječna cijena noćenja na Airbnbu ili prosječna dnevna cijena iznosila je 173 dolara i bila je viša za tri posto nego na početku 2023. Kompanija je zabilježila porast kraćih boravaka i rezervaciju cijelih domova što je potaknulo rast marže.
Broj aktivnih oglasa porastao je za 17 posto.
Uskršnji praznici pomogli su rezultatima u prvom tromjesečju budući da je više ljudi putovalo, ali mogli bi se negativno odraziti na rezervacije u drugom tromjesečju, upozorio je Airbnb.
U razdoblju od travnja do lipnja prihod bi trebao porasti za osam do deset posto i iznositi od 2,68 milijardi do 2,74 milijarde dolara, procjenjuje uprava. Broj rezervacija trebao bi se pak zadržati na razini prošle godine.
Željeli bismo snažniji rast, a ne stabilan (broj rezervacija - op. ur. ), ali naše prognoze očito odražavaju trendove koje smo vidjeli od početka tromjesečja do danas, rekla je glavna financijska direktorica Ellie Mertz.
U ljetnom tromjesečju rast prihoda trebao bi ponovo ubrzati, dijelom i zahvaljujući putovanjima na međunarodne sportske događaje poput Olimpijskih igara i europskog nogometnog prvenstva, prognoziraju u kompaniji.