I dok je Upworthy malo pao u sjenu nakon što je Facebook odlučio srezati doseg, BuzzFeed i dalje grabi velikim koracima naprijed te je poznato kako stranica broji preko 150 milijuna posjeta mjesečno.
BuzzFeed je ogroman biznis a na njemu se oglašavaju veliki igrači poput AOL-a, Wired-a, Neste-a, Virgin-a, Taco Bell-a, Mini-a, General Electrics-a, Intel-a, Loreal-a, Dove-a i mnogi drugi.
No zanimljiva činjenica jest da je Pinterest drugi najveći izvor prometa, čak više nego Twitter. “Pinterest je ogroman, gigantan. Redovan je i ne bih rekao predvidljiv, jer malo koja mreža jest, no još uvijek je neiskorišten.” ističe Dao Nguyen, potpredsjednik rasta i podataka u BuzzFeedu.
Od 100% sadržaja objavljenog na Pinterestu, 30% prometa se vraća na BuzzFeed od strane zabavnog sadržaja, pa tako iz kompanije navode kako je Pinterest moćna platforma za sav sadržaj, a ne samo za smiješan i zabavan.
U kompaniji su išli toliko u detalje da kad dođete s Pinteresta na njihovu stranicu, prvo vam se pojavi gumb za repin na Pinterestu, a zatim u redu stoje Facebook, Twitter i ostale mreže, jer su doznali kako nitko ne klikne retweet nakon što dođe s Pinteresta. Isto tako, postovi objavljeni na Pinterestu obično su postali viralni nekoliko tjedana nakon što su objavljeni, a sada se to događa već u prvom tjednu, plus duže se dijele nego što je to slučaj s Facebookom ili Twitterom.
BuzzFeed je shvatio što ljudi u današnje vrijeme žele čitati i to dobro koriste, očito bolje od drugih medija koji često kritiziraju ovu stranicu kao stranicu s lošim sadržajem. Sve u svemu, dok drugi pljuju po BuzzFeedu, neki ga pokušavaju kopirati, neki uništiti, a oni samo dobro zarađuju i zabavljaju ljude.