Biti u pokretu, biti mobilan, ali biti i prisutan na Facebooku, to je očigledno postao način života u Velikoj Britaniji. Barem ako je suditi prema podacima koje je objavio The Guardian nakon istraživanja mobilnog pristupa.
Nevjerojatno zvuči podatak da čak 24 milijuna ljudi svakoga dana u Velikoj Britaniji pristupa Facebooku. To je više od trećine ukupnog stanovništva na Otoku, što doista respektabilan podatak, pogotovo za zaradu "Fejsa". Od toga, na dnevnoj bazi čak 20 milijuna Britanaca, odnosno 83%, Facebooku pristupa sa mobilih uređaja, smatrphonea ili tableta. Stoga nije čudno da na globalnom nivou u ukupnoj zaradi od 1,6 milijardi američkih dolara (drugo tromjesečje 2013.) 41% je udio mobilnog pristupa.
Kolika je to ekspanzija otkriva podatak kako je u istom kvartalu 2012. udio od pristupa i zarade od mobilnog oglašavanja bio samo - 3%! James Quarles, regionalni direktor Facebooka za Europu, Bliski Istok i Afriku apsolutno je oduševljen "ogromnim pomakom mobilnog pristupa u Velikoj Britaniji", kao i činjenicom "da sve više Britanaca počinje dan na svom Facebook profilu i to pristupom preko mobilnih uređaja". Tržište mobilnih uređaja očigledno sve više prerasta u ključnu platformu, kako za Facebook, tako vjerojatno i za sve ostale "socijalce" na webu.