Kao odgovor na zahtjeve korisnika, odnosno tržišta i sve veću konkurenciju kineskih proizvođača električnih automobila, Citroen je predstavio svoj najpovoljniji električni automobil koji bi mogao privući brojne korisnike. Model e-C3 u prodaji će se pojaviti sljedeće godine, a njegova cijena iznosi, za tržište električnih vozila, iznimno povoljnih 23.300 eura. No niti to nije najniža cijena po kojoj Citroen želi konkurirati na tržištu električnih automobila. Naime, već priprema i jeftiniju verziju tog modela koja će imati bateriju manjeg kapaciteta i, naravno, manji doseg, no njegova cijena trebala bi biti niža od 20 tisuća eura (19.990 eura).
S tim cijenama, jasno je kako od modela e-C3 ne treba očekivati neke snažne performanse, velikog doseg i napredne opcije. No za osobe koje traže povoljan električni automobil kojim će se moći voziti po gradu e-C3 mogao bi biti upravo ono što traže.
Citroen je uspio postići tako nisku cijenu zahvaljujući korištenju svoje platforme Smart Car, kakva se inače koristi za modele u regijama poput Indije i Latinske Amerike. Citroen e-C3 dolazi s 44kWh LFP baterijom koja omogućuje doseg od 320 kilometara, što je sasvim dovoljno za gradsku vožnju i prosječni vozači vjerojatno će ga puniti samo jednom tjedno. Ima jedan 83 kW električni motor sa 113 KS s kojim automobil može uhvatiti maksimalnih 135 km/h. Do stotke mu treba 11 sekundi, no svi željni boljih performansi ionako neće ni razmišljati o cjenovno povoljnom Citroenu za gradsku vožnju. Što se unutrašnjosti tiče, iz Citroena spominju udobna sjedala i prostranost, kao i novu upravljačku ploču koja uključuje Head-Up ekran te 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Među zanimljivim opcijama treba naglasiti još i asistenta u vožnji koji prepoznaje ograničenja brzine, kretanje vozila unutar trake, pažnju vozača i slično.
Model koji će stajati 20 tisuća eura u prodaji bi se trebao pojaviti tijekom 2025. godine, a iz francuske kompanije kao najveću razliku u odnosu na skuplji model spominju bateriju manjeg kapaciteta. Doseg takvog automobila iznosit će oko 200 km.
Prilikom najave novog automobila, izvršni direktor Citroena Thierry Koskas komentirao je kako su se očekivanja kupaca u kategoriji u kojoj je e-C3 promijenila, pri čemu je naglasio porast popularnosti SUV-ova, kao i povećan interes za električnim vozilima. Spomenuo je brojne izazove za europske proizvođače automobila u toj kategoriji, a te izazove oni žele riješiti s vozilima poput e-C3.
Izvor: ArenaEV