Mnogima koji razmišljaju o kupovini električnih automobila glavna je prepreka cijena. Toga su svjesni i proizvođači vozila kojima je jasno kako bi s cjenovno povoljnijim vozilom s električnim motorom mogli privući veliki broj kupaca i zauzeti značajan udio na tržištu. O takvom vozilu razmišljaju u Tesli, a nedavno su ga najavili i iz Volkswagena. Cijena njihova modela ID.2, kada se pojavi na tržištu tijekom 2025. godine, trebala bi iznositi oko 25 tisuća eura.
Slične planove kao i Volkswagen ima i Citroen, koji je dio krovne kompanije Stellantis. Iz Citroena su ovaj tjedan najavili kako će sljedeće godine predstaviti novi gradski automobil s početnom cijenom od oko 25 tisuća eura. Model e-C3 bit će prvenstveno namijenjen gradskoj vožnji, s dometom od oko 300 km.
Citroen ima povijest proizvodnje pristupačnih automobila i njegova je uloga sada omogućiti električnu mobilnost pristupačnu za sve. Danas ne postoji ekvivalent ovo automobilu, komentirao je pred novinarima izvršni direktor Stelantisa Thierry Koskas.
Kako naglašavaju na Electreku, europski proizvođači automobila pod velikim su pritiskom konkurencije iz Kine čiji su automobili sve popularniji pa se tako u prvom ovogodišnjem kvartalu uvoz kineskih automobila u Njemačkoj više nego utrostručio. Čak 28 posto uvezenih električnih automobila tijekom tog razdoblja stiglo je iz Kine, dok je u prva tri mjeseca 2022. taj udio bio manji od osam posto.
Osim s kineskim kompanijama, Citroenov električni C3 na tržištu će konkurirati i gradskim e-vozilima poput Dacie Spring i nadolazećeg Renaulta 5 EV. Osim gradskog automobila, tvrtka priprema i jedan električni SUV. Model CR3 trebao bi zamijeniti aktualni model C5 Aircross koji će biti dostupan isključivo s električnim motorima i neće postojati njegove verzije s motorima s unutarnjim izgaranjem.