Crowdfunding uspjeh prvog akademskog slikara s invaliditetom

Za dobru kampanju važna je priča, tj. projekt za koji tražite sredstva te obavezno dijeljenje linka na društvenim mrežama, što podrazumijeva i široku mrežu ljudi koji će također dijeliti link i povećavati šanse za ostvarenje cilja.

Monika Nožić Monika Nožinić | 01.05.2018. / 12:02

Foto: Zimo/Alen Kasumović

Crowdfunding kampanje izvrstan su način za prikupljanje novca za neki cilj ili pokretanje proizvodnje. No, znate li da se na taj način može pomoći posebnim ljudima ostvariti njihove snove.

Jednu od takvih kampanja pokrenuo je prošle godine junak naše priče, prvi akademski slikar s invaliditetom, Alen Kasumović. Alen se na crowdfunding kampanju odlučio kako bi prikupio sredstva za svoje osobne asistente neophodne za svakodnevne životne i studentske aktivnosti, točnije za izradu magistarskog rada na smjeru Novi mediji Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu.

To je vani jedna od najnormalnijih praksi i nije ništa neuobičajeno. Nažalost, kod nas nije toliko popularno. O tome se ne govori dovoljno te je stoga i nešto rijeđe. Koliko znam, u zadnje vrijeme i kod nas se to počelo polako širiti, kaže Alen, sada već akademski slikar koji slika ustima i koji od rođenja ima artogripozu, mišićnu degeneraciju koja uzrokuje skraćenje mišića i zbog koje ne može koristiti ruke i samostalno se kretati.

Platformu koju je Alen izabrao bila je Generosity by Indiegogo koja nudi i tzv. fleksibilni model, što dopušta podizanje sredstava čak i u situacijama kada cilj postavljen na platformi nije postignut.

Odaziv ljudi je, na naše iznenađenje, bio poprilično velik. U kratkom smo roku došli do cilja i u samo mjesec dana prikupili traženi iznos, istaknuo je Alen.

Foto: Zimo/Alen Kasumović

Iz njegovog iskustva, za dobru kampanju važna je priča, tj. projekt za koji tražite sredstva te obavezno dijeljenje linka na društvenim mrežama, što podrazumijeva i široku mrežu ljudi koji će također dijeliti link i povećavati šanse za ostvarenje cilja.

 

Svakome tko se odluči na jedan takav pothvat, Alen poručuje da se naoruža strpljenjem - pogotovo u početku, kada je preporučeno da na društvenim mrežama što više dijelite poveznicu kampanje.

Ako postoje očekivanja kako se tu radi samo o objavljivanju kampanje i vjerovanju kako će se novac tek tako pojaviti, bolje je ne upuštati se u to. Za svaki početak treba vremena. Takav pothvat podržavam i smatram kako bi se trebalo više o tome govoriti i popularizirati crowdfunding kampanje. Svakako bi se trebalo i informirati o platformi koja se namjerava koristiti, upoznati se s detaljima i načinom funkcioniranja svake od njih, kaže Alen.

Taj je svijet prilično velik i treba ga istraživati. Samo doći na platformu i pokrenuti kampanju nije dobra ideja. Treba napraviti malo istraživanje, izdvojiti vremena, sastaviti priču/projekt i svakako je dijeliti na društvenim mrežama, savjetuje Alen.

Zahvaljujući crowdfunding kampanji, Alen je uspješno diplomirao prije 2 mjeseca, a dio njegovih radova možete pogledati na njegovom Instagram profilu.

Sve što je potrebno za pokretanje kampanje je (samo) kreativno rješenje za neke od svakodnevnih problema, a svima onima koji se žele okušati u prikupljanju sredstava za realizaciju vlastite ideje, želimo puno sreće i uspjeha.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti