Dennis Crowley, osnivač Foursquare, na Girls In Tech događaju naveo je smjernice u kojem će se ovaj servis kretati.
'Foursquare je prespor.' izjavio je Dennis nakon što mu je bilo potrebno 20s da se checkira prije nego što je stao na stage kako bi govorio o budućnosti kompanije. 'To je petnaest sekunda previše'.
Crowleyeva vizija Foursquare je da ovaj servis zna tko su vaši prijatelji, tko vam se sviđa, hodate li brzo ili sporo, te ima pristup vašem kalendaru.
Sve se svodi na 'slušanje' što se događa okolo vas. 'Recimo da hodate ulicom u kojoj inače ručate, no ovaj puta niste. Foursquare vam tada javi za mjesto sa dobrim sendvičima o kojem ste neki dan čitali u novinama. To želite probati', istaknuo je svoje viđenje Crowley.
'Obavijesti su još jedan fokus kompanije. Svaki puta kada netko objavi neki savjet ili kada se vaši prijatelji nalaze blizu vas, trebali bi dobiti obavijest.' - istaknuo je Crowley, te dodao kako se trenutno sve svodi na check-in, te kako trebaju nešto poput Facebook News Feeda.
Sa ogromnom bazom podataka Foursquare bi vam mogao davati savjete, recimo, koji je dobar restoran za vas a koji se bazirano na restoranima koji su vam se prije svidjeli.
Osim što je Foursquare servis za obilježavanje lokacije gdje se nalazite, isti privlači sve veću pozornost tvrtka. Sa preko 300,000 poduzeća koji objavljuju posebne popuste za korisnike ovog servisa, Foursquare polako pronalazi put do zarade. 'Pronašli smo neke metode zarade prilikom razvijanja servisa.' ističe Crowley.
Fousquare zaobilazi check-inove koji nisu fizičke lokacije poput gledanja TV-a ili pregledavanja stranice, jer kako kaže Dennis, servisi kao što su GetGlue i Meebo se bave tim pitanjem.
Što se tiče Facebook Placesa, Crowley kaže kako su to dva potpuno različita servisa. Foursquare trenutno ima 8.5 milijuna korisnika, jeste li vi među njima?