Glazbenici poput David Graya počeli su testirati naplatu gledanja svojih koncerata putem Facebooka za 50 Creditsa po nastupu.
Glazbena se industrija zadnjih nekoliko godina našla u velikim problemima nakon što je MP3 postao masovno popularan, gdje su glazbeni servisi i torrenti doslovno izbacili CD sa tržišta.
Iako se koncerti i dalje dobro prodaju, to nije slučaj kada pričamo o prodaji CD-a, medija na zalasku. No glazbenici ne odustaju, pa tako konstantno traže nove načine kako zaraditi novac.
Novi korak je naravno Facebook. Nakon što je Warner Bros. stupio na Facebook platformu i ponudio gledanje filmova u zamjenu za Facebook Credits, istu stvar sada rade i glazbenici, među kojima je jedan od prvih David Gray.
Naime, Gray u suradnji sa europskim mobilnim operaterom O2 nudi gledanje njegovih koncerata putem Facebook u zamjenu za 50 Creditsa što bi u protuvrijednosti bilo oko 5 dolara, no Gray nudi plaćanje putem Creditsa, PayPala ili kreditnim karticama što znači da ima više šansa da će prodati svoje koncerte.
Nekad popularan MySpace, mjesto za svakog glazbenika pada u lagani zaborav, a sve se više onih koji se bave glazbom seli na Facebook čije su najpopularnije stranice povezane upravo sa glazbom. Također, Facebook je nedavno objavio i službenu 'Music on Facebook' stranicu koja donosi korisne informacije vezane uz glazbenike, mjesta, i ostaloga.
Biste li vi platili za gledanje dobrih koncerata ili filmova na Facebooku?