Diablog 2018: Blogeri žele da ih brendovi više plaćaju

Blogeri brendovima zamjeraju manjak otvorenosti prema novim suradnjama i manjak budžeta za blogerske kampanje.

Martina Čizmić | 16.11.2018. / 09:05

Influenceri (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Za manje od tjedan dana, u srijedu 21. studenog, u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se treće izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.

Na konferenciji će, između ostaloga, biti predstavljeni i rezultati najnovijeg istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni, koji pokazuju da autentičnost, koja je glavna tema konferencije, muči većinu ispitanika. Brendovima pak zamjeraju manjak otvorenosti prema novim suradnjama i manjak budžeta za blogerske kampanje.

Dobre primjere suradnji s blogerima predstavit će Hrvatska turistička zajednica, kao i brendovi Reserved i NESCAFÉ Dolce Gusto, koji se ujedno pridružio partnerima konferencije.

Mladi blogeri imat će priliku osvojiti suradnju s brendom NIVEA u natjecanju Nova zvijezda, čiji je cilj afirmacija novih blogerskih talenata.

Na okruglom stolu pod nazivom Mediji vs. influenceri – borba za utjecaj o tome tko ima primat u kreiranju sadržaja i borbi za čitatelje i gledatelje razgovarat će glavna urednica tjednika Story Zrinka Ferina, urednica news videa na 24sata Anela Kuburaš, urednica na portalu Netokracija Tena Šojer, voditeljica marketinga i prodaje portala Journal.hr Kristina Mišlov, voditeljica i producentica na RTL-u Antonija Blaće i Ella Dvornik, nagrađivana blogerica i influencerica.  
  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti