Način gledanja videosadržaja radikalno se promijenio proteklih godina jer televizor odavno više nije središte kućne zabave kakav je bio desetljećima. To se pogotovo odnosi na mlađe korisnike koji su odrasli u dobu interneta i sadržaja na zahtjev te im je danas vjerojatno smiješno zvuči činjenica da smo prije morali čekati mjesecima, a nekad i godinama da se neki film ili serija pojave na TV programu pa da ih možemo pogledati ili snimiti na videokasete.
Umjesto toga, danas postoje brojni streaming servisi poput Netflixa, HBO Goa ili videoservisa OYO u Hrvatskoj na kojem se filmovi, serije, dokumentarci i slično mogu pogledati na zahtjev, odmah čim se pojave te im se može pristupati kad god to korisnici žele i s uređaja koje žele. Kako je riječ o plaćenim servisima, dio ljudi pokušava "prevariti" sustav pa kupuje lozinke putem interneta po mnogo jeftinijim cijenama ili ih dijeli s prijateljima.
Čini se da bi takvoj praksi uskoro mogao doći kraj jer je na sajmu CES, koji se trenutačno održava u Las Vegasu, britanska kompanija Synamedia predstavila servis koji koristi strojno učenje za traženje lozinki koje dijeli više korisnika.
Za ovakve je stvari bolje koristiti sustave bazirane na strojnom učenju jer kako se navike ljudi vezane uz način i vrstu sadržaja koje gledaju konstantno mijenjaju, tako će se i ovaj sustav bolje prilagoditi tim promjenama u odnosu na neki klasičnih algoritam koji je potrebno manualno nadograđivati, komentirali su na The Vergeu.
Servis analizira sve korisničke podatke, poput mjesta s kojeg se pristupa računu, sadržaja koji se pregledava, na kojim uređajima itd. te na temelju tih podataka traži znakove potencijalnog dijeljenja lozinki. Kompanijama koje koriste njihove usluge nakon toga šalju informacije o sumnjivim računima – npr. ako se ista lozinka u isto vrijeme koristi za pristup Netflixu u drugim državama.
Kompanije koje koriste njihove usluge nakon toga odlučuju što će napraviti s takvim korisnicima – ako je riječ o nekim ekstremnim situacijama koje ukazuju na mogućnost prodaje lozinki većem broju korisnika, vjerojatno će ugasiti te račune, no ako sustav ukazuje da istu lozinku vjerojatno dijele članovi obitelji, onda će im poslati mail upozorenja i podsjetiti ih na mogućnost korištenja premium računa koji omogućuju korištenje servisa više osoba u isto vrijeme.