Društvene mreže poput Twittera, Facebooka i Instagrama godinama su tvrdile da će uvijek ostati besplatne za korištenje. No, nitko nije rekao da ne mogu početi naplaćivati određene opcije. Tako nikoga zapravo nije iznenadilo kad je, nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter, ta mreža uvela mjesečnu pretplatu koja je garantirala verificirani profil. Odluka im se prvotno obila u glavu, jer su neki korisnici iskoristili tu "plavu kvačicu" kako bi se predstavljali kao netko drugi. Nakon "čišćenja" sustava, Twitter je ponovno lansirao mogućnost verifikacije profila, uz naplatu.
Slično je pred otprilike mjesec dana najavio i Facebook. I dok obje mreže tvrde da korisnici koji plate mjesečnu pretplatu, uz "plavu kvačicu" imaju i cijeli niz pogodnosti koje inače nisu dostupne običnim korisnicima, iz druge društvene mreže odlučili su se na nešto drugačiji pristup.
Tako je LinkedIn objavio kako će i njihovi korisnici moći dobiti oznaku verificiranog profila, a to ih neće koštati ni centa.
Iako je LinkedIn s verifikacijom još počeo 2022. godine, sad su objavljena tri dodatna načina kako možete postati verificirani član LinkedIn zajednice.
Prvi je pomoću CLEAR-a, platforme koja je popularna u SAD-u za verifikaciju identiteta i brzi prolazak kroz sigurnosne provjere na aerodromima. Na žalost, ova je opcija dostupna samo vlasnicima američkih dokumenata.
Drugi je način verifikacija kroz e-mail adresu. Ako ste napisali da radite u nekoj kompaniji, LinkedIn će provjeriti radite li tamo pomoću vaše službene e-mail adrese. Za sad je to dostupno zaposlenicima više od 4000 kompanija, no iz LinkedIna tvrde da će s vremenom to postati i široko dostupno.
Posljednji način je kroz Microsoft Entru. Tvrtke će moći odobriti korištenje Microsoft Entra Verified ID za identifikaciju na LinkedInu, pa će tako zaposlenici moći tu oznaku objaviti na svom profilu.
Podsjetimo, do sad je bilo moguće provjeriti je li osoba čiji je profil objavljen na LinkedInu prava, čitanjem "O ovom profilu" gdje su se nalazili podaci o tome kad je profil kreiran i zadnji put ažuriran, je li osoba potvrdila svoj broj telefona ili poslovni e-mail.
Iz LinkedIna ističu kako verificiranjem profila žele olakšati otkrivanje lažnih računa koji su otvoreni pomoću fotografija kreiranih umjetnom inteligencijom.