Biti influencer odnosno osoba koja utječe na mišljenje i stavove drugih ljudi u Hrvatskoj je postao unosano posao. Barem za onih nekoliko influencera koji su svoj utjecaj na društvenim mrežama uspjeli unovčiti.
Kako je istaknuto na konferenciji Diablog, u prvom lokalnom istraživanju o influencerima, većina influencera svoju prisutnost na društvenim mrežama i drugim online kanalima doživljava kao pravi posao pa onda ne iznenađuje što i zarađuju na njemu.
Za razliku od blogera koji rijeđe objavljuju sadržaj na svojim blogovima, influenceri mjesečno objavljuju više od 15 objava i to na hrvatskom i engleskom jeziku.
Da su potencijalnu vrijednost influencera prepoznali i brandovi govori činjenia da trećina influencera u Hrvatskoj kontinuirano surađuje s barem dva do tri branda, a neki i sa više od pet brandova.
Posao infuencera se očito isplati jer čak trećina ispitanih influencera priznaje da mjesečno zarađuje više od 7500 kuna.
Najboljom influencericom u Hrvatskoj proglašena je Ella Dvornik, dok je u kategoriji brandova najviše glasova dobio Adidas.
Influenceri su imali što poručiti brandovima s kojima surađuju, alli i s onima s kojima bi tek mogli surađivati. Tako bi brandovi trebali izdvajati veće budžete za marketing kroz influencere, ali i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.