Elektronički sport, odnosno esport kao vrsta natjecanja u videoigrama iz godine u godinu bilježi sve veću popularnost na globalnoj razini. Porastom turnira i natjecatelja raste i njegova sveukupna vrijednost, koja je, prema najnovijem izvještaju analitičke kompanije SuperData, u 2017. godini dostigla vrijednost od vrtoglavih 1.5 milijardi dolara.
Utjecaj u velikom porastu popularnosti imale su velike kompanije, prije svega one koje su izdale igre za esport, poput Blizzarda, Riot Gamesa i Activisiona, a veliku ulogu imale su i brojne sportske organizacije, poput nogometnih klubova, proizvođača automobila (Mercedes-Benz) i drugih skupocjenih brendova.
Izvještaj spominje uspjehe crowdfunding financiranja esport događaja, koji su najviše vidljivi preko ogromnih nagradnih fondova (Dota 2, League of Legends), ali i preko direktnih prihoda, kao što su naknade za franšize i sponzorstva. Također, SuperData je iznijela i podatak da u esport području trenutno dominiraju Overwatch i PUBG.
Kada su u pitanju ljudi koji prate esports, korisnici i dalje više preferiraju Twitch nego YouTube, ali razlika nije pretjerano velika.
SuperData navodi kako će esport nastaviti ubrzan rast i u idućih nekoliko godina te da će do 2020. godine po vrijednosti globalni esports prihodi porasti za 26% jer će privući još veći dio publike. Ovo povećanje bit će potaknuto i godišnjim rastom publike koja prati esport, kao i rastom investicija trećih strana. O popularnosti elektroničkih sportova govori i činjenica da će od rujna 2018. godine na jednom od sveučilišta u Velikoj Britaniji eSport biti uveden kao predmet.