Tijekom godina korištenja Facebooka mnogo se toga činilo prilično mutnim – način na koji mreža iskorištava podatke korisnika, kakve sve dozvole imaju oglašivači, mogu li se i kako izbrisati profili na Fejsu i slično. Nakon brojnih kritika korisnika, ali i pritiska regulatornih tijela u posljednjih godinu dana kompanija je poduzela neke korake kako bi njezino korištenje bilo što transparentnije te kako bi korisnici što jednostavnije mogli upravljati svojim osobnim podacima.
Krajem prošlog tjedna iz Zuckerbergove kompanije najavili su kako će uskoro nadograditi postojeće Uvjete pružanja usluge kako bi korisnicima dodatno približili i objasnili njihova prava pri korištenju Fejsa. Nadogradnja postojećih uvjeta rezultat je brojnih razgovora s predstavnicima regulatornih tijela i organizacija za zaštitu potrošača, no treba napomenuti kako se s promjenom Uvjeta pružanja usluge neće mijenjati dosadašnja politika kompanija, već je primarni cilj samo dodatno upoznati korisnike s načinom rada Facebooka, objavili su na službenom blogu kompanije.
Novi uvjeti za korištenje te društvene mreže stupit će na snagu posljednjeg dana srpnja i utjecat će na sve korisnike mreže diljem svijeta, a iz Zuckerbergove kompanije napominju kako će i dalje raditi na poboljšanju uvjeta i načina na koji korisnici što jasnije mogu razumjeti načine poslovanja Facebooka, dijeljenja sadržaja te načine na koje korisnici mogu kontrolirati sve što objavljuju na Fejsu.
Jedna od stvari na koju će Facebook obratiti posebnu pažnju jest upoznavanje korisnika s načinom na koji kompanija zarađuje te će detaljnije objasniti kako prihode dobivaju ponajviše od prodaje oglasnog prostora organizacijama i kompanijama. Jasno, očekujemo da će korisnike još bolje upoznati s načinima na koji iskorištavaju njihove privatne podatke kako bi što preciznije plasirali te oglase.
Također, dobit ćemo i više informacija o uklanjaju sadržaja kojim se krše prava korištenja mreže, kao i informacije o intelektualnom vlasništvu sadržaja koji se objavljuje na Fejsu te kako korisnici imaju pravo na sadržaj koji objavljuju, no Facebooku daju pravo na prikazivanje tog sadržaja sve dok ga sami korisnici ne izbrišu s mreže. Trebali bi saznati i dodatne informacije o tome što se dogodi kada izbrišemo fotografije i videozapise koje smo ranije objavili na Facebooku te druge stvari koje bi nam trebale pomoći u boljem razumijevanju ove društvene mreže.