Mark Zuckerberg više je puta naglasio kakva su njegova očekivanja od virtualne stvarnosti. Osnivač Facebooka vjeruje kako bi AR i VR trebale biti sljedeća računalna platforma koja će zamijeniti pametne telefone te se Facebook za takav scenarij počeo pripremati još sredinom prošlog desetljeća kada su kupili Oculus VR. Tijekom godina kupili su i niz manjih kompanija koje razvijaju igre i aplikacije za virtualnu stvarnost, a prošli tjedan objavili su akviziciju kompanije BigBoxVR koja je poznata po igri Population:One, koju su mnogi prozvali Fortniteom virtualne stvarnosti.
Ovaj tjedan iz Zuckerbergove kompanije najavili su još jedan korak u svojim planovima o VR-u, a to je da počinju s testiranjem oglasa. S obzirom na to da Facebook svoje milijarde okreće ponajviše zahvaljujući oglasima, taj je potez bio i očekivan te će se na početku oglasi pojaviti u igri Resolution Gamesa Blaston. Nakon toga testiranje oglasa proširit će se na još dvije aplikacije, a ovisno o reakcijama i dojmovima korisnika, iz kompanije su najavili nove testove i širenje oglasa na veći broj aplikacija te na prikazivanje oglasa većem broju korisnika.
Mark Zuckerberg (Foto: Facebook)
Slično kao i s oglašavanjem na Facebooku, korisnici će imati određenu kontrolu nad reklamama koje im se prikazuju. Tako će korisnici moći saznati zašto im se prikazuju određeni oglasi te će imati mogućnost sakriti ili blokirati oglase određenog oglašivača. Iz Facebooka kažu kako će, zahvaljujući oglasima u videoigrama i aplikacijama, developeri dobiti novu priliku za povećanje prihoda, no nisu objavili koliko će dio zarade ići njima, a koji će postotak uzeti Facebook.
Ovo su tek počeci oglašavanja u virtualnoj stvarnosti te, jednom kada se tehnologija usavrši i kada milijuni ljudi budu koristili njihove VR uređaje, Zuckerberg želi biti spreman kako bi i na tom tržištu mogao zarađivati veliki novac od (ciljanog) oglašavanja.
Izvor: TechSpot