Facebook popustio pod pritiskom i pauzirao razvoj Instagrama za djecu

Prvo čovjek Instagrama kaže kako su djeca mlađa od 13 ionako na Instagramu, a cilj razvoja aplikacije za djecu jest da im se omogući pristup samo sadržaju koji je prikladan za njihovu dob.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.09.2021. / 08:02

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon velikog pritiska političara i javnosti, iz Facebooka su objavili kako će pauzirati razvoj posebne verzije Instagrama koja će biti namijenjena djeci mlađoj od 13 godina. Treba naglasiti kako Zuckerbergova kompanija nije odustala od razvoja te mreže, već će naknadno nastaviti s njenim razvojem, a vrijeme do tada će iskoristiti za komunikaciju s roditeljima, stručnjacima, zakonodavci i regulatorima.

Slika nije dostupna Zabrinjavajući rezultati Facebookova istraživanja pokazali koliko je Instagram toksičan za tinejdžere

Njihova odluka je očekivana nakon što je nedavno Wall Street Journal objavio priču o rezultatima Facebookova internog istraživanja o negativnom i toksičnom utjecaju Instagrama na mlade, a pogotovo na tinejdžerice. Pored depresije i nezadovoljstva svojim tijelima, dio je njih zbog Instagrama počeo razmišljati i o samoubojstvima.

Iz Facebooka su odgovorili na taj izvještaj komentirajući kako njihovi rezultati nisu mjerodavni jer su se u istraživanju fokusirali samo na najnegativnije aspekte Instagrama te da je u istraživanju sudjelovalo samo 40 tinejdžera. Također, ističu kako je istraživanje pokazalo kako Instagram u biti pomaže brojnim tinejdžerima u teškim trenucima i svim izazovima kojima su izloženi mladi.

Adam Mosseri, prvi čovjek te platforme, kaže kako svi trebamo biti svjesni činjenice da su danas djeca online te da i djeca mlađa od 13 godine koriste Instagram jer prilikom prijave koriste lažne podatke. Upravo je to cilj razvoja Instagrama za djecu - ako već žele koristiti tu mrežu, bolje da to koriste na njenoj verziji na kojoj će se prikazivati sadržaj koji će biti u skladu s njihovim godinama.

Slika nije dostupna Javnost bijesna na šefa Instagrama, nastavlja se PR noćna mora za Facebook

Također, najavio je kako će kompanija poraditi i na novim opcijama i alatima za roditeljski nadzor koje će predstaviti tijekom sljedećih mjeseci, a bit će namijenjene mladima između 13 i 19 godina.

Izvor: BBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti