Izgleda kako je Facebook shvatio da nije dobra opcija ograničavati korisnike što će staviti na cover fotografiju na fan stranicama, pa je tako od sada omogućio da stavite štogod želite.
Do sada je bilo pravilo da niste smjeli stavljati nikakve pozive na akciju, linkove, morali ste se držati da tekst ne prelazi 20% slike, no od sada možete stavljati što vam srce želi, no ipak to baš i nije najbolja opcija.
Naime, Facebook stranica je jednako važna kao i vaša web stranica, dakle kada netko posjeti vaš Facebook fan page, prvo što će vidjeti jest slika, stoga trebate dobro paziti što ćete staviti na nju. S obzirom da možete stavljati ponude, možda bi bilo dobro istaknuti aktualnu ponudu s cijenama, no nemojte natrpati sve proizvode, stavite jedan i budite pažljivi.
Nadalje, Facebook je uklonio i zabranu poziva na akciju na cover fotografijama, što znači da brandovi mogu promovirati ponude, ili pak održavati neke natječaje putem covera, no ovdje trebate paziti na druga pravila, primjerice dijeljenja slike ili lajkanja iste u svrhu nagrada, za to postoje posebna pravila.
Sve u svemu, možete si dati oduška i biti kreativni s vašim coverom na Facebook stranicama.
Izvor: Socialbakers