Dok nastavljamo testirati nove generativne AI alate za stvaranje u Ads Manageru, oglašivačima koji vode kampanje koje se kvalificiraju kao oglasi za stanovanje, zaposlenje, kredite ili društvena pitanja, izbore, politiku ili su vezani za zdravstvo, farmaceutiku i financijske usluge trenutačno nije dopušteno koristiti te AI usluge, objavila je tvrtka.
Vjerujemo da će nam taj pristup omogućiti da bolje shvatimo potencijalne rizike i izgradimo ispravnu zaštitu u korištenju AI-a u oglasima koji se odnose na potencijalno osjetljive teme u reguliranim industrijama, dodaje se.
Ta odluka dolazi mjesec dana nakon što je Meta, druga najveća platforma za digitalno oglašavanje, najavila da će proširiti pristup oglašivačima AI alatima koji mogu stvoriti pozadine, prilagođavati slike i varirati tekstove u reklamama na temelju jednostavnih tekstualnih zadataka.
Ti su alati na početku, od proljeća, bili dostupni samo manjoj skupini oglašivača. Iduće godine trebali bi biti dostupni u cijelom svijetu, rekla je kompanija tada.
Meta i druge tehnološke tvrtke utrkuju se u lansiranju generativnih AI proizvoda i virtualnih asistenata u odgovoru na OpenAI-ev chatbot ChatGPT, koji daje odgovore nalik ljudskima na pitanja korisnika i druge zadatke.
Tvrtke su dosad objavile malo informacija o mjerama sigurnosti koje će uvesti nad tim sustavima, pa je odluka Mete o zabrani upotrebe u političkom oglašavanju jedna od najznačajnijih mjera dosad.
Alphabetov Google, najveća svjetska tvrtka za digitalno oglašavanje, prošli je tjedan najavio lansiranje sličnog AI alata. Također planira isključiti politiku iz te funkcije, blokirajući "političke ključne riječi", rekao je Googleov glasnogovornik Reutersu.
TikTok zabranjuje političke oglase, a Snapchat ih blokira u svojem AI botu.