Postanite fan na Facebooku ako već niste!
Popularna geolokacijska aplikacija Foursquare lansirana je prije pet godina na SXSW-u u Texasu, a do danas je skupila preko 40 milijuna korisnika te ima najveću bazu checkinova.
No Foursquare je zadnje vrijeme sve više pod pritiskom novih aplikacija poput Snapchata i Instagrama, gdje mladi provode sve više vremena, a sve manje checkirajući se na raznim lokacijama. Na svom blogu Foursquare je objavio kako će rascijepati aplikaciju u dvije, odnosno Foursquare će ostati i dalje aplikacija s fokusom na istraživanje novih mjesta i checkiranje, dok će Swarm, nova zasebna aplikacija, omogućiti ljudima dijeljenje lokacija sa svojim prijateljima.
Razlog zašto su odlučili podijeliti aplikaciju jest podatak da čak 95 posto starijih korisnika aplikaciju otvara kako bi radili samo jednu stvar, što znači da je većina mogućnosti uzaludna.
Foursquare će sa Swarmom tako postati veći konkurent Yelpu, te omogućiti ljudima u blizini mogućnost za razgovor. Iako su ove mogućnosti probale brojne kompanije, Foursquare je jedina zrela kompanija koja bi mogla postići rezultate, prvenstveno radi ogromne baze podataka koje su prikupljali unazad pet godina.
Foursquare će također dobiti novu verziju u kojoj će se puno pažnje posvetiti istraživanju i pronalaženju novih lokacija i mjesta. “Aplikacija bi trebala biti u mogućnosti odgovoriti na pitanje poput ‘daj mi dobar datum za dobro mjesto za večeru’ ili ‘koja je najbliža benzinska postaja’.” ističu iz Foursquarea.
Sve u svemu, Swarm je namijenjena ljudima koji žele najbrži i najlakši način za povezivanje sa svojim prijateljima, a Foursquare je za istraživače koji žele znati informacije o najboljim mjestima i podijeliti ono što su pronašli sa svojim prijateljima.
Veliki intervju s Dennisom Crowleyom možete pronći na The Vergeu.