Iako ima 10 milijuna korisnika i vrijednost od 600 milijuna dolara, Foursquare se još uvijek bori kako pronaći način zaraditi novac.
Izgleda da Foursquare ima nešto što je potrebno tvrtkama za grupnu ponudu LivingSocial, Gilt Groupe i AT&T, odnosno svojih 10 milijuna korisnika koji se svakodnevno chekciraju na nekoj lokaciji.
To bi moglo povećati prodaju kupona ovih kompanija, a samim time i Foursquare bi mogao dobiti dio kolača. Iako nije želio istaknuti detalje poslovne suradnje, Dennis Crowley istaknuo je kako se želi vidjeti hoće li njihovo targetiranje funkcionirati i kako će korisnici reagirati. 'Poslovi nisu strogo targetirani sa nekim od navedenih kompanija.' - nadodao je Crowley.
Optimist je i Jake Mass, potpredsjednik razvoja sektora poslovanja u LivingSocialu, koji kaže kako ova suradnja dodaje novi kanal distribucije za kompaniju, dok CEO AT&T Interactivea kaže kako će suradnje kompanija koje dijele ponude te korisnike postati česta pojava kako će tržište postajati konkurentnije.
Naime, unatoč brojci od 500.000 poslovnih subjekata koji koriste Foursquare kako bi pospješili svoju prodaju, kompanija ne dobiva nikakav udio u tom poslu. Sredinom godine, Foursquare je primio 50 milijuna dolara investicije, čime je vrijednost kompanije narasla na 600 milijuna dolara, odnosno vrijednost je narasla za čak šest puta u odnosu na godinu ranije.