eMarketer, agencija za digitalni marketing i e-trgovinu, objavljuje kako će u 2013. godini prodaja putem interneta dostići vrijednost od 1.2 milijarde američkih dolara, što je porast od 17% u odnosu na godinu prije. Predviđa se da će ta brojka do 2016. godine dostići vrijednost od gotovo 2 bilijuna US$, no uz slabije stope raste nego što je do sada bio slučaj. Potporu takvom ukupnom rastu prodaje dati će ukupno 1.03 milijarde online kupaca diljem svijeta, a čak 44.4% njih nalazit će se u Azijsko-pacifičkoj regiji.
Zemlje zapadne Europe zajedno sa SAD-om rastu stabilnom stopom od 10-15% godišnje čineći tako 60% ukupne online prodaje, najčešće motivirane povoljnim cijenama. Ono što je posebno zanimljivo je snažan rast u Aziji, gdje pojedine zemlje poput Kine i Indonezije imaju rast od 65% odnosno 71% na godišnjoj bazi. To, prema Nielsen istraživanju, najbolje koriste poznati modni brendovi koji uvelike iskorištavaju njihove impulzivne kupnje, nekada samo offline, ali sada sve više i online. S druge strane, jedna od tehnološko najnaprednijih zemalja svijeta, Japan, koji je posljednjih nekoliko desetljeća uveo brojne inovacije u Internet tehnologije očekuje pad od 7%, čime uz već dostignutu visoku razinu prodaje daljnji rast koči i negativna ekonomska perspektiva.
Blaži rast bilježe Južna Amerika i zemlje srednje i istočne Europe, uz očekivanja budućeg rasta uzevši u obzir daljnji prodor interneta u svako kućanstvo, što automatski (no ne u istom iznosu) dovodi i do rasta e-prodaje.