Poznato je da su mladi odavno otpisali Facebook kao društvenu mrežu na kojoj se druže njihovi roditelji, bake i djedovi te su svoje aktivnosti prebacili na Snapchat i Instagram. U posljednje vrijeme sve je popularnija još jedna mreža – kineski TikTok koji je baziran na kratkim videozapisima, a u trgovinama aplikacija za Appleove i Googleove uređaje preuzet je više od 1,5 milijardi puta.
TikTok uskoro bi mogao dobiti konkurenta u jednoj od najvećih svjetskih kompanija – Googleu. Američki internetski div dosad se nije proslavio kada su u pitanju društvene mreže te je njihov pokušaj s Googleom+ s kojim su htjeli konkurirati Facebooku završio velikim debaklom. Prema medijskim izvještajima, Google uskoro namjerava predstaviti novu društvenu mrežu, odnosno viralnu platformu za videozapise Shorts, pri čemu to ne bi bila posebna aplikacija, već će biti integrirana u aplikaciju za YouTube.
Zahvaljujući integraciji s jednom od najpopularnijih platformi, Google se ne bi trebao brinuti o broju korisnika, odnosno downloada jer gotovo da nema telefona na kojem nije instalirana njihova aplikacija za videozapise, već se moraju fokusirati na sadržaj i promociju njihove platforme. Također, računaju i na veliki broj kreatora i youtubera koji su već izgradili svoj virtualni ugled i prate ih milijuni ljudi na tom servisu te vjeruju da će se i oni prikloniti Shortsu kao novom načinu stvaranja i plasiranja viralnih videa i, naravno, zarade.
Shorts je najozbiljniji pokušaj tehnoloških kompanija iz Silicijske doline s kojim se suprotstavljaju rastu TikToka, smatraju IT novinari. Unutar te platforme koja će, poput kineske mreže, omogućiti snimanje i dijeljenje kratkih videozapisa, moći će se koristiti postojeći katalog licencirane glazbe kao pozadina u videima. Trenutačno nije poznato više detalja oko Googleova novog pokušaja osvajanja društvenih mreža, a ako su glasine koje kruže internetom istinite, predstavljanje Shortsa možemo očekivati krajem godine.
Izvor: 9to5Google