Google navodno ima potpuno novi skočni banner za posjetitelje svoje tražilice i YouTubea, s namjerom da razjasni i vrati korisnicima dio kontrole nad načinom na koji se koriste kolačići.
Novi banner pun je informacija. Sastoji se od dva segmenta objašnjenja i tri opcije koje korisnici mogu kliknuti ili dodirnuti (ako koriste zaslone osjetljive na dodir). Uz to dolazi i detaljnije objašnjenje o tome kako se koristi prikupljene kolačiće, kao i što će se dodatno učiniti s podacima ako korisnici prihvate sve kolačiće.
Isto tako, Google konačno objašnjava razliku između nepersonaliziranog i personaliziranog sadržaja.
Pri dnu tog bannera, korisnici dobivaju opcije za prihvaćanje ili odbijanje svih kolačića kao i novu opciju "Više opcija", s dodatnim objašnjenjima i prilagodbama u korištenju kolačića.
Zasad samo u Francuskoj, no "uskoro" i u ostatku Europe
Novi skočni banner se pojavljuje i na Google tražilici i na YouTubeu, kako bi se razjasnilo kako Google koristi kolačiće. Ipak, zasad se pojavljuje samo za korisnike u Francuskoj. Također je osmišljen u suradnji, uz vodstvo komisije Nationale de l’Informatique et des Libertés (CNIL) te zemlje. Točnije, imajući na umu GDPR pravila.
Zapravo, korisnici u Francuskoj vidjeli su novo korisničko sučelje na YouTubeuv još od početka travnja. Googleov plan jest da se ista stvar "uskoro" uvede i u ostatak Europe.
No, čini se da se novi banner ne pojavljuje baš uvijek. Šalje se, čini se, samo prvim posjetama prijavljenih korisnika ili onima koji nisu prijavljeni. Na primjer, onima koji posjećuju u anonimnom načinu rada.
Google ukazuje da su se za novo korisničko sučelje morale napraviti dublje promjene temeljne strukture usluga. To bi potencijalno moglo rezultirati pojavom novog korisničkog sučelja i u regijama izvan Europe, ali to će u konačnici biti na Googleu da odluči, sada kad su već napravili temeljne promjene.
Izvor: Android Headlines