Borba za sigurnost na webu je neprekidni izvor rasprava, vrlo vjerojatno nikada neće biti ispunjen „sveti cilj opće zaštite“, ali svi se trude napraviti nešto po tom pitanju, pa tako i Google.
Ako ste webmaster, bilo da održavate osobnu, korporativnu, jednu ili više web stranica, onda ćete svakako morati dobro razmisliti o novitetima koji stižu iz Googlea, a dotiču se rangiranja u rezultatima pretrage za pojedinu riječ ili pojam. Naime, Google je najavio kako će u budućnosti bolje rangirati webove koji imaju implementiran HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure), za razliku od web stranica koje imaju „običan“ HTTP protokol. Ovakva odluka objašnjena je, naravno, brigom za sigurnost, iako postoji dodatni problem, jer sigurnosni certifikati koji su potrebni za HTTPS protokol na internetu u pravilu nisu besplatni. Očigledno u najvrjednijoj svjetskoj kompaniji koja još uvijek dominantno „drma“ web prostranstvima na globalnom nivou to ne uzimaju kao nekakvu otegotnu okolnost, jer su čvrsto odlučili primijeniti nova pravila igre...
Istina je kako HTTPS protokol uvjetno rečeno jamči veću sigurnost, kako vlasnicima, tako i posjetiteljima web stranica, ali isto tako je istina da je mnogim web stranicama on poprilično suvišan. Jer, poanta implementacije HTTPS protokola uglavnom je vezana za internet stranice koje traže otvaranje korisničkog računa i potom prijavu kako bi se mogla koristiti potpuna funkcionalnost web stranice. Svejedno, Google je objavio i „vodič za webmastere“ u kojem ukratko objašnjava što im je činiti da bi osigurali bolji ranking svoje web stranice. Izdvaja se odluka za certifikatom koji će se primijeniti (pojedinačni, multi-domenski ili wildcard), sugerira se korištenje 2048 bitnih certifikata i još ponešto. Uglavnom, čini se da stiže novo vrijeme, nova pravila, a sve pod paskom – borbe za sigurnost.