Google predstavio novu platformu za oporavak turističkog sektora

Čak 86% tvrtki iz turističkog sektora u Europi, tijekom pandemije, povećalo je upotrebu digitalnih alata jer su shvatili da trebaju nove načine za pronalaženje kupaca i pripremu za nove turističke interese.

Martina Čizmić | 08.06.2021. / 16:59

Google (Foto: AFP)

Google je u sklopu ovogodišnjeg trećeg događanja UNWTO & Google Acceleration Programme, koji je uz Hrvatsku posvećen Grčkoj, Portugalu i Italiji, predstavio platformu Travel Insights with Google. Platforma je osmišljena kako bi pomogla dionicima iz turističkog sektora u Hrvatskoj razumjeti trenutne trendove temeljene na pretraživanjima vezanim uz putovanje i pomoći u ekonomskom oporavku.

Kako su istaknuli tijekom predstavljanja, tehnologija će biti ključna za oporavak i rast sektora turizma. Naime, nedavno izvješće Connected Commerce Council pokazalo je da su digitalni alati stvorili su „sigurnosnu mrežu” za male i srednje tvrtke iz turističkog sektora u Europi, omogućujući im preusmjeravanje resursa, mijenjanje poslovnih planova i kontinuirani razvoj tijekom trajanja pandemije. Čak 86% tvrtki iz turističkog sektora u Europi povećalo je upotrebu digitalnih alata jer su shvatili da trebaju nove načine za pronalaženje kupaca i pripremu za nove turističke interese.

Pandemija je imala negativan utjecaj na turistički sektor bez presedana. Međutim, nazire se svjetlo na kraju tunela. Tehnologija je ključ oporavka turističkog sektora, omogućujući prilagodbu novom putničkom okruženju. Google je predstavljanjem platforme Travel Insights with Google i lokaliziranih alata Destination Insights i Hotel Insights još jednom dokazao predanost oporavku turističkog sektora u Hrvatskoj. Omogućujemo uvide i dostupnost alata vezanih uz putovanja kako bi pružili podršku oporavku dok zemlja ubrzava proces digitalizacije, što će rezultirati boljom pripremom, inovacijama i prilagodbom novom putničkom okruženju, izjavio je Joško Mrndže, direktor Google za regiju Adriatics.

Hrvatska turistička zajednica i Google dugogodišnji su partneri na različitim projektima, a suradnju ostvarujemo i prilikom korištenja Google alata u promociji naše zemlje kao turističke destinacije. Google Travel Insights alat, koji će od sada biti dostupan i na hrvatskom jeziku, vidimo kao dodatan izvor relevantnih informacija koje svim turističkim dionicima uvelike mogu pomoći u postizanju zacrtanih strateških ciljeva. Vjerujem kako će dostupnost ovog alata na hrvatskom jeziku dodatno motivirati sve dionike da ga koriste u svojim aktivnostima, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Platforma Travel Insights with Google osmišljena je kako bi pomogla turističkom sektoru u donošenju odluka koje se temelje na razumijevanju podataka o potražnji za putovanjima, a sastoji se od dva alata: Destination Insights i Hotel Insights.

Jedna od ključnih stvari koju tvrtke iz turističkog sektora, vlade i turističke zajednice traže upravo su informacije o destinacijama koje putnici pretražuju na različitim mjestima diljem svijeta – i u zemlji. Alat Destination Insights pruža jasnu sliku o glavnim izvorima potražnje za međunarodnim i tuzemnim odredištima koja su putnici najviše zainteresirani posjetiti, pomažući im u osmišljavanju mogućeg nastavka putovanja na određenim rutama i donošenju odluke o tome u kojem se trenutku obratiti potencijalnim budućim putnicima.

Svakodnevno milijuni pretraživanja hotela na Google tražilici omogućuju stjecanje opsežnih uvida o potražnji za hotelskim rezervacijama. Hotel Insights je alat koji pruža podršku malim i srednjim hotelijerima omogućujući im da se natječu i rastu dijeleći vrijedne uvide o pretraživanjima i potražnji za njihovim odredištima te im pruža djelotvorne načine za korištenje tih podataka u procesu oporavka, povećanje broja hotelskih rezervacija i razvijanje online poslovanja. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti