Hotel Finder, kako se naziva ovaj servis za pretraživanje hotela, eksperimentalni je projekt Google, istaknuli su iz kompanije jer je u ranoj fazi razrade i dostupan samo u SAD-u.
Na stranicama Hotel Finder, gdje je ponuđeni novi način pretraživanja hotela, pa tako Google ističe najpopularnija područja gradova, te omogućuje korisnicima da označe dio grada koji žele pretraživati.
Slično Microsoftovom Bing Travelu, Google prikazuje da li je cijena hotela dobra ponuda ili je ona više nego većina hotela u blizini koju pretražujete. Također, moguće je pohraniti hotele koji vam se sviđaju na listu kako bi kasnije lako došli do informacija istih.
Hotel Finder pokazuje fotografije, informacije i iskustva klijenta, te ocjenu kroz još jedan od Googleovih servisa Google Places, dok su slike osigurane od strane hotelske marketinške tvrtke VFM Leonardo -- za područje SAD-a, piše NYTimes.
Servis Hotel Finder povezan je sa drugim stranicama za pretraživanje hotela, kao što su Expedia i Hotel.com, gdje je moguće obaviti rezervacije, no samo ukoliko su isti oglašivači na Googleu. U tom slučaju Google preusmjerava korisnike na službene stranice hotela.
Također, za one hotele koji se oglašavaju na Googleu, informacije se prikazuju na Google Mapsu, te u glavnoj tražilici, a oglašivači plaćaju samo ukoliko korisnik klikne na oglas.