Od tri promjene koje je Google prezentirao na svojim službenim stranicama svakako je najzanimljivija ona koja se tiče osobnih podataka i fotografija, koje se od sada mogu pojavljivati u oglasima...
Druge dvije promjene koje su istaknuli u Googleu odnose se na podsjetnik korištenja uređaja na siguran način, kao i detaljno objašnjenje važnosti čuvanja osobne zaporke u najvećoj tajnosti. Ipak, najviše je polemika izazvala nova opcija, prema kojoj se vaši osobni podaci, uključujuči i fotografiju, mogu pojavljivati, kako navode u Googleu u "recenzijama, oglašavanju i drugim komercijalnim kontekstima".
Iako, naravno, u Googleu odbijaju priču kako je ovo izravan udar na privatnost, kao i pokušaj "otimanja dijela tržišta Facebooku", nije na odmet dobro pročitati nova pravila korištenja usluge. Dobra je vijest mogućnost isključivanja opcije da se vaši podaci automatizmom pojavljuju u komercijalne svrhe, što možete učiniti na ovom linku. Cijeli tekst novih uvjeta korištenja Googleovih usluga i servisa možete pročitati ovdje.