Mnogi su se do sada uvjerili u impresivne mogućnosti generativne umjetne inteligencija koja nam značajno može olakšati poslove - bilo da je riječ o pretraživanju, pisanju, stvaranju sažetaka iz gomile teksta, stvaranju realnih fotografija i videa i slično. Uskoro bi nam ova tehnologija mogla dodatno pomoći u obavljanju svakodnevnih zadataka te na sebe preuzeti još veći dio stvari koje danas obavljaju ljudi.
Najranije ovog prosinca Google bi mogao predstaviti projekt Jarvis koji je baziran na sljedećoj generaciji njihova Geminija, a koji bi trebao preuzeti djelomičnu kontrolu nad našim računalima. Kako prenose tehnološki mediji, oslanjajući se na informacije The Informationa, projekt Jarvis radit će samo s preglednicima internetskih stranica, pri čemu je, naravno, optimiziran za Googleov Chrome i omogućit će automatizaciju nekih stvari i zadataka koje obavljamo na internetskim stranicama.
Među inim, Googleova umjetna inteligencija iz Chromea trebala bi umjesto korisnika snimati screenshotove, interpretirati različite informacije, klikati na tipke, upisivati tekst i obavljati neke druge dosadne i vremenski zahtjeven poslove online. Također, korisnici će moći davati naredbe Jarvisu za obavljanje šopinga, ispunjavanje formulara, prikupljanja podataka i njihova ubacivanja u tablice, otvaranja niza internetskih stranica pa čak i za kupovinu zrakoplovnih karata.
Ono što Google želi napraviti s Jarvisom jest korisnicima dati alate bazirane na umjetnoj inteligenciji koji će biti ne samo pristupačni i jednostavni, već i iznimno korisni, pri čemu veliki naglasak namjeravaju staviti i na osobe koje (još) nemaju iskustvo u radu s ovom tehnologijom. Poanta je da će korisnici samo trebati upisati što žele i Jarvis će to napraviti. Npr. ako nađete neki proizvod na internetu ili želite rezervirati apartman ili kupiti avionske karte, sve što bi trebali napraviti jest to reći, tj. napisati Googleovom AI asistentu i on bi to trebao napraviti umjesto vas.
Naravno, za očekivati je da će se takve osjetljive stvari, odnosno rezervacije putovanja i smještaja i slično, prije potvrde kupovine korisnici trebati pregledati je li AI dobro napravila posao i napraviti neku akciju, odnosno kliknuti na neku tipku kako bi se provela novčana transakcija.
Google nije jedina kompanija koja razvija ovakve AI alate te sličnu tehnologiju razvija i OpenAI te, s obzirom na veliki napredak i razvoj umjetne inteligencije koja će postati sve prisutnija u našim životima, čini se kako ćemo s vremenom sve više koristiti njene usluge za brojne akcije koje radimo online, uključujući, dakle, i kupovinu.
Izvor: The Verge