Iz Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (Hanfa) izvijestili su kako su nakon kibernetičkog napada 23. siječnja uspostavili internu elektroničku komunikaciju i obnovili internetsku stranicu, dok se u drugoj fazi očekuje objava javnih registara te obnova stranice za registrirane korisnike sustava Reports.
Navodi se da su uzroci i posljedice napada i dalje pod istragom, kao i da trenutno intenzivno surađuju s nadležnim tijelima. Još utvrđuju i ukupnu štetu od kibernetičkog napada. U suradnji s nadležnim institucijama i vanjskim IT partnerima odmah nakon napada započeli su, naglašava se, hitnu sanaciju i oporavak digitalnog sustava.
Ujedno mole sve korisnike njihovih informacija, financijsko tržište i širu javnost za razumijevanje zbog toga što su u narednom privremenom razdoblju neće moći koristiti pojedinim uslugama Hanfe.
U priopćenju se ističe da je Hanfa izvijestila nadležno tijelo za zaštitu osobnih podataka, te čini sve da ne dođe do kompromitacije osobnih podataka ispitanika.
Neovisno o tijeku događaja, nastavljamo s redovnim poslovima iz svoje nadležnosti te smo u direktnom kontaktu sa subjektima nadzora radi redovne dostave i predaje svih izvješća, stoji u priopćenju Hanfe.
Građanima sugeriraju da na adresu potrosaci@hanfa.hr nastave slati svoje prigovore povezane s nebankarskim financijskim uslugama kao i do sada. Pritom ih mole da sve upite koje su Hanfi elektroničkim putem uputili 23. i 24. siječnja 2024. ponove i pošalju na istu adresu.
U slučaju zabrinutosti za osobne podatke građani se mogu obratiti i službeniku za zaštitu podataka na privatnost@hanfa.hr.