Je li Hillary Clinton bitku za Bijelu kuću izgubila na Facebooku, zahvaljujući makedonskim mladićima i ruskim trolovima ili bi Trump ionako pobijedio bez obzira na lažne vijesti nikada nećemo saznati, a za sljedeće izbore izborni tabori, kao i društvene mreže dobro će se pripremiti kako bi izbjegli slične neugodnosti i probleme.
Ako pitate Clinton u kojoj bi kompaniji željela raditi kada dođu sljedeći izbori, njen bi vas odgovor mogao iznenaditi. Naime, gostujući krajem prošlog tjedna na Harvardu i sudjelujući na jednom panelu, moderator je upitao upravo pitanje o tome gdje bi željela raditi, odnosno kojom bi privatnom kompanijom željela upravljati kada bi imala priliku, a ona je odgovorila – Facebook.
Kao razloge zbog kojih joj je primamljivo Zuckerbergovo mjesto navela je "moć koju Facebook ima nad svjetskim protokom informacija". To je najveća medijska platforma na svijetu, navela je Clinton i dodala da bez obzira na fantastične novinare i mogućnost praćenja vijesti putem raznih medija, većina ljudi vijesti i nove informacije – istinite ili ne, ipak dobiva s Facebooka.
Govoreći o širenju lažnih vijesti putem ove društvene mreže, rekla je kako se nada da će promjene koje Facebook uvodi riješiti probleme s kojima se ona susrela tijekom izborne kampanje i smatra kako je to od kritične važnosti za američku demokraciju – dobivanje istinitih informacija na temelju kojih se mogu donositi ispravne odluke.
Na Washington Postu kažu kako vjerojatno nije slučajno da je Clinton o svojoj želji upravljanja Facebookom progovorila upravo gostujući na Harvardu jer je iz sobe na ovom sveučilištu Zuckerberg pokrenuo Facebook i to je bio početak njegovog uspona prema jednoj on najutjecajnijih, ali i najbogatijih osoba na svijetu.