Brand pametnih uređaja koji je nastao kao dio Huaweija, Honor, započinje novi život. Nakon što ga je Huawei prodao, iz Honora su najavili povratak na svjetsko tržište čitavim nizom novih uređaja.
S veseljem najavljujem da će korisnici i u Hrvatskoj biti u prilici uvjeriti se u kvalitetu naših najnovijih pametnih telefona i ranije nego što možda i očekuju. Uskoro ćemo najaviti o čemu se radi. Također ćemo i ostale nove uređaje koje lansiramo na globalnom nivou ponuditi i korisnicima u Hrvatskoj koji cijene kvalitetu, rekao je Bruce Huang, prvi generalni menadžer za Honor Srbija, Hrvatska i Slovenija.
Kako je istaknuo, Honor na svim tržištima na kojima je prisutan uglavnom posluje na isti način i s istom misijom – nezavisno od toga ima li tržište milijune ili tisuće kupaca.
Principi kojima se vodimo na najvećim tržištima, isti su oni koje primjenjujemo u poslovanju i u Hrvatskoj. To znači da neprestano pratimo promjene na tržištu i u ekonomiji, kao i potrebe korisnika. U narednom periodu korisnici će se uvjeriti da ostajemo posvećeni daljem razvoju poslovanja u Hrvatskoj, pružajući im visoko kvalitetne proizvode i kontinuirano poboljšavajući njihovu svakodnevicu, rekao je Huang i nastavio: Honor kroz svoje usluge i proizvode nastoji stvoriti inteligentniji svijet za sve i želi se svojim inovacijama pozicionirati kao globalni tehnološki brand. U skladu s tim, u centrima za istraživanje i razvoj kontinuirano radimo na unapređenju postojećih tehnologija implementirajući ih u nove uređaje.
Podsjetimo, Honor je u Kini nedavno lansirao Honor MagicBook V 14, jedno od prvih prijenosnih računala na svijetu s unaprijed instaliranim Microsoft Windows 11 operativnim sustavom, čime se nastavlja jačati strateško partnerstvo i razvijati rješenja koja mogu uključiti različite software i hardware tehnologije za različite potrebe korisnika.
Pohvalili su se da, usprkos tome što je mlada tvrtka, Honor vodi cjelokupan proces, od istraživanja i razvoja, lanaca opskrbe, proizvodnje, do prodaje, marketinga, usluga i financija, a upravo istraživanje i razvoj pomažu tvrtki da ostane konkurentna. Tome u prilog ide i podatak da je 50 posto zaposlenih u tvrtki specijalizirano za istraživanje i razvoj.