Priča o Baggizmo projektu je zapravo od samog starta bila osuđena na uspjeh, jer imala je sve što treba; kvalitetnu ideju, zanimljiv proizvod, vrhunsku ekipu, entuzijazam koji krasi pobjednike bez obzira na prepreke i granice.
Na kraju je konačna potvrda, iako su Ladislav i Izvorka Jurić, idejni začetnici Baggizma nekoliko puta isticali kako to nije presudno, stigla na Kickstarteru. Na jednom od najpoznatijih crowdfunding servisa hrvatski je proizvod ispunio, dapače, prebacio osnovni cilj, u kampanji koja je završena 9. srpnja 443 "backera" ukupno su uplatili 44,120 američkih dolara, čime je prebačen temeljni iznos od 35 tisuća USD. Dakle, proizvodnja Baggizma, "gadget torbe za muškarce" kreće, što je apsolutno sjajna vijest! I tu ekipa koja je odradila fantastičan posao ne misli stati, ovo je samo prvi korak u nizu, iako je nevjerojatno važan. Nije neskromno konstatirati kako ovo nije uspjeh samo Baggizma, nego i hrvatske kreativnosti u sinergiji s kvalitetom, nažalost, upravo kod nas se ovakvi projekti (pre)često ne prepoznaju, ali to sada ionako više nije važno.
Ladislav Jurić, osnivač Baggizma je posebno ponosan na činjenicu da se Baggizmo, koji je razvijan sa strašću i uvjerenjem u njegovu kvalitetu - upisao u listu uspješnih crowdfunding kampanja iz Hrvatske: „Uspjeh je nemjerljiv i daleko vrijedniji od ukupno skupljenog iznosa. Dokazali smo sebi, našim partnerima, podržavateljima i cijeloj naciji da se i u Hrvatskoj može napraviti kvalitetan, vrlo poželjan dizajn proizvoda koji će biti prepoznat u svijetu. Kroz tu činjenicu želja nam je inspirirati druge oko nas, kao i nas same da ponovimo ovo s drugim proizvodom i nekom drugom pričom.“ Upravo u riječima Ladislava Jurića krije se poanta cijele ove priče u koju nisu krenuli samo s idejom komercijalizacije. Važno je da su svima, ali i sebi, dokazali kako se trud i upornost isplate. Nama ne preostaje ništa drugo nego da svima koji su radili na Baggizmo projektu i koji će to činiti ubuduće od srca čestitamo.