Izgleda kako trend 'flat' dizajna više ne možemo zaustaviti. Zadnjih nekoliko mjeseci sve najveće kompanije objavile su novi dizajn svog logotipa.
Prema nekima, koliko god zvučalo neobično, upravo je Microsoft začetnik trenda 'flat' dizajna svojim metro (znamo, znamo, ne bi se smio koristiti taj naziv) sučelja, a Google je svakako taj trend potvrdio redizajnom svih svojih servisa — bolje rečeno većine svojih servisa.
Apple je također u potpunosti prešao na 'flat' sa svojim iOS7, a i Twitter je svoj Bootstrap prilagodio tom trendu. Spomenimo i još neke kompanije koje su mijenjale logo: Firefox, Yahoo, Twitter, Facebook, YouTube, itd.
Na rade je došao i Dropbox koji je predstavio svoj logo u 'flat' dizajnu što se na neku ruku odražava i na njihovu misiju da stvari drže jednostavnim i laganim za korištenje. Njihov novi logo možete vidjeti na slici iznad, a na ovom linku možete pročitati i priču iza tog logotipa.
Ako malo pogledamo i ZIMO ima flat logo i to od samog početka, dakle od 2010. godine :)