Prošlo je skoro deset godina od kada je IAB (Interactive Advertising Bureau) predstavio standard formata oglasnih jedinica, a danas je objavio nove, veće, drugačije i zanimljivije formate.
Iako su većinu njih neki oglašivači već koriste od 2009. godine, IAB je objavio novi paket oglasnih jedinica u što su uključeni 970x250 Billboard, 970x90 Pushdown i 300x600 Filmstrip.
Nove jedinice koje IAB naziva 'Rising Stars' zauzet će dobar dio zaslona i trebali bi biti bogatijeg sadržaja. 'Novi IAB portfelj omogućuje kreativnim ljudima da ispričaju bolju i kvalitetniju priču svog branda', istaknuo je CEO IAB-a Randall Rothenberg.
'Nove jedinice nude više prostora, bolje funkcionalnosti i veći spektar mogućnosti korisnika' dodaje Rothenberg. Istraživanja su pokazala kako korisnik više komunicira s Rising Star oglasima nego standardnim dimenzija oglasa, odnosno šansa je za čak 2.5 puta veća da će doći do interakcije između korisnika i novih oglasnih jedinica nego sa standardnim.
Osim toga, korisnik se zadržava gotovo dvostruko duže na oglasu i potrebno mu je manje vremena da reagira na oglas, odnosno čak dvostruko brže nego što je to slučaj kod standardnih oglasa. Osim svega navedenoga, istraživanje je pokazalo da korisnik gleda čak 31 posto duže Rising Star oglas nego običan.
Sve vrste novih oglasa kao i njihove primjere pogledajte na službenim stranicama IAB-a.