Igra se otima kontroli: Vlasnici VR uređaja uništavaju televizore i namještaj

S VR naočalama na glavi ponekad se teško snaći u prostoru - televizor bude puno bliže nego što to korisnici očekuju pa, umjesto u prazno, s kontrolerom udare u ekran i razbiju ga.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 14.02.2022. / 14:04

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Iako virtualna stvarnost nije zaživjela onim tempom kakvim su se to nadale tvrtke koje proizvode uređaje i softver za VR, situacija se u posljednje vrijeme ipak mijenja. Nema dana da se ne spomene metaverse koji nekima predstavlja budućnost koja će zamijeniti internet, a da popularnost VR uređaja raste pokazuje i velika potražnja za Metinim uređajem Quest 2 koji su mnogi kupili tj. dobili za božićne blagdane.

Slika nije dostupna Zuckerbergova rukavica omogućuje da osjetite stvari u virtualnom svijetu

No ta popularnost ima i jednu neželjenu posljedicu na koju su upozorili iz britanske osiguravajuće kuće Aviva. Naime, oni su zabilježili veliki porast potraživanja osiguranja za uništene predmete povezane s uređajima za virtualnu stvarnost. Od 2016. taj je postotak porastao za skoro 70 posto, dok je samo prošle godine narastao za 31 posto.

Najviše osoba koje su osigurale svoje uređaje prijavljuje štetu na televizorima. S VR naočalama na glavi ponekad se ne mogu snaći u prostoru pa s kontrolerima udare u televizor ili neki drugi komad namještaja. Prosječna šteta koja se prijavljuje u takvim nesrećama iznosi 880 dolara. Iz Avive kažu kako tako nešto nije neuobičajeno te, kada se pojave nove igre ili gadgeti, tako njihovi korisnici češće prijavljuju štetu nastalu od korištenja tih gadgeta. Slične situacije tako su se već dešavale i ranije kada su predstavljene konzole s novim kontrolerima, fitness igre pa čak i fidget spinneri.

Ove godine već je zabilježen porast nesreća korištenjem VR uređaja te iz Avive očekuju kako će ta brojka nastaviti rasti i dalje.

HoloLens (Foto: Microsoft) Boeing želi svoj sljedeći zrakoplov napraviti u - virtualnoj stvarnosti

Trenutačno i dalje nije poznato koliko je VR uređaja do sada isporučeno, a prema podacima koje je krajem prošle godine objavio prvi čovjek Qualcomma Cristiano Amon, broj isporučenih Metinih model Quest 2 tada je iznosio oko 10 milijuna.

Izvor: Engadget
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti